Eco is bij mij ook lang, gebruik het nooit
Ik was mooie vesten, shirts enzo altijd op het 30 minuten programma van 30 graden. Vuil is het nooit, moet gewoon even opgefrist worden
Borax of boorzuur is een krachtige, waterverzachtende alkali die ervoor zorgt dat een actieve stof beter werkt. In de Victoriaanse tijd werd het veel gebruikt bij het wassen van kleding.
Borax is tevens een ontsmettingsmiddel, vlekkenverwijderaar, krachtige vetoplosser en absorbeert luchtjes. Het kan worden gebruikt om het wasmiddel krachtiger te maken, bijvoorbeeld als je luizer wilt weken of zelfs als wasverzachter. Je kunt het niet gebruiken voor tere stoffen als zijde of wol.
Borax wordt verkocht in poedervorm of als kleurloos kristalzout. Je koopt het in sommige supermarkten en anders bij de drogist of apotheker.
Borax is matig giftig ! Eet het niet op, gebruik het niet op oppervlakken waar eten wordt bereid, en draag handschoenen bij gebruik.
quote:Dit schreef loezepoes
Kook was? Bedoel je een was op 90 graden??
Wat wordt er dan zo vuil dat je het op 90 graden moet wassen?
Ik was nooit op 90 graden, enorm slecht voor je spullen, duur en slecht voor het milieu
Droger gebruik ik ook zelden meer, ik hang het buiten of op zolder, maar vroeger toen mijn zoons nog thuis woonden gebruikte ik hem wel meer, toen had ik veel meer was.
Ooit een cursus gehad over bacteri?n in je keuken goed??