Mijn bank van 7 jaar oud is stuk.. 2 gebroken veren (of zoiets) dus op zoek naar wat anders..
Dochter is 1.81
Geliefde is 1.95
ik ben 1.81
mijn woonkamer is niet zo heel erg groot.
Maar.. alle banken zijn ofwel bestemd voor woonkamers van minimaal 10x10 of bestemd voor mensen met korte benen
Waar vind ik nou een leuke, redelijk strakke, goeie bank met voldoende diepe zit, betaalbaar en niet van die achterlijke afmetingen?
Na 2 woonboulevards vraag ik me af of ik niet beter dit ding kan laten repareren - als dat al kan..
quote:Dit schreef Cleo Mijn bank van 7 jaar oud is stuk.. 2 gebroken veren (of zoiets) dus op zoek naar wat anders..
Dochter is 1.81
Geliefde is 1.95
ik ben 1.81
mijn woonkamer is niet zo heel erg groot.
Maar.. alle banken zijn ofwel bestemd voor woonkamers van minimaal 10x10 of bestemd voor mensen met korte benen
Waar vind ik nou een leuke, redelijk strakke, goeie bank met voldoende diepe zit, betaalbaar en niet van die achterlijke afmetingen?
Na 2 woonboulevards vraag ik me af of ik niet beter dit ding kan laten repareren - als dat al kan..
Kan je er niet zelf ??n samenstellen, met van die elementen?
Ik heb een Trendhopperbank, waar mijn dochter (1.64) niet netjes op kan zitten want te korte beentjes, en mijn partner (1.92) heerlijk op zit, want kan prima met voeten bij de grond. Strak, vierkant maar niet massief, te koop in 2-zits, 2,3 en 3 zits. Geloof ik....
Momenteel heb ik nog de Ektorp maar overweeg om een van de volgende banken te gaan kopen.
De Kivik van Ikea, absoluut een betere zit voor de lange benen (ik ben 1.80).
Grote voordeel is dat de bekleding ook wasbaar is.
De Casablanca (A-part Design) een superbank, maar wel een stukje duurder. Deze bank is in verschillende kleurstellingen te koop.