Ik probeer het trouwens ook in dit draadje, omdat dit draadje door heel veel mensen gelezen wordt: wie kan mij helpen met de tuin?
Ik zoek iemand/ mensen die er verstand van heeft/ hebben, omdat er een pad en een klein terrasje moeten worden aangelegd en de betegeling waterpas moet worden gemaakt. mogelijk moet de beplanting worden gehergroepeerd en er moet afval worden afgevoerd.
Inmiddels zit ik met mijn handen in het haar omdat mijn nieuwe tuinhulp niet te bereiken is, mogelijk is hij ziek geworden.,..
-
27 okt '12 - 11:58:32
-
quote:
Dit schreef Geanna
maar ik zie zomaar weer 2 tafeltjes die er eerst niet stonden
Dat dacht ik ook al.
Zal straks eens kijken of ik daar nog iets aan kan doen.27 okt '12 - 11:58:50 -
quote:
Dit schreef Boep
Dat dacht ik ook al.
Zal straks eens kijken of ik daar nog iets aan kan doen.
Doe dat.
De logica is zoek met dat ronde tafeltje in die kleine hal!!
27 okt '12 - 12:00:49 -
quote:
Dit schreef Geanna
Doe dat.
Ja, maar dat is uit nood even...27 okt '12 - 12:02:56 -
quote:
Dit schreef Geanna
Doe dat.
Oh die. Zal inmiddels, met plant, wel weer verhuisd zijn naar de woonkamer, denk ik.27 okt '12 - 12:03:15 -
quote:
Dit schreef tired
Ja, maar dat is uit nood even...
Tuurlijk27 okt '12 - 12:04:35 -
Ik ga nu wel even boodschappen doen. Niet eerder dan half 2 hoor Boep, dan red ik het allemaal net!
27 okt '12 - 12:08:00 -
quote:
Dit schreef tired
Ik ga nu wel even boodschappen doen. Niet eerder dan half 2 hoor Boep, dan red ik het allemaal net!
Oke.27 okt '12 - 12:09:11 -
quote:
Dit schreef Geanna
Doe dat.
Ik ben in de kamer maar wat met de planten gaan slepen, maar is geen blijvertje denk ik. Het werd 'te groen'.27 okt '12 - 16:13:46 -
Haya, wat is het mooi geworden!!!
27 okt '12 - 16:54:03 -
quote:
Dit schreef kaatje
Haya, wat is het mooi geworden!!!
Nu is het weer even een Janboel Kaatje. Ik realiseer me dat ik een flutklusser ben en dat deprimeert me. De hele dag heb ik gestoeid met de boor en de gordijnrails en het is me niet gelukt...
Hoe is het bij jullie?27 okt '12 - 19:48:09 -
quote:
Dit schreef tired
Nu is het weer even een Janboel Kaatje. Ik realiseer me dat ik een flutklusser ben en dat deprimeert me. De hele dag heb ik gestoeid met de boor en de gordijnrails en het is me niet gelukt...
Hoe is het bij jullie?
Een flutklusser??? Meid, kijk wat je allemaal voor elkaar hebt gekregen de afgelopen tijd. Ik neem mijn pet ervoor af!!
Hier nog niet veel opgeschoten. Latex voor plafond is in huis, evenals de muurverf. Mijn vader heeft vandaag een stuk muur (waar de schouw) stond, voorzien van glasweefselbehang, dus dat ziet er nu weer netjes uit.
Deze kleuren zijn het geworden (met als ondergrond mijn nieuwe vloer) Nu maar hopen dat ik het ook nog mooi vind als het op de muur zit27 okt '12 - 20:14:00