Ik kreeg deze mail en stuur deze jullie ter informatie,
Groet wim
Hier ook een waarschuwing voor jullie en voor vele.
Er worden op moment in Nijmegen veel sleutelhangers,stickers, hangertjes voor in de auto ..ect ect.. uitgedeeld bij de tankstations. Zogenaamd gratis..... Neem deze niet aan..... er zit een chip in verwerkt. Criminelen volgen je vanaf het tanken naar huis.. en kunnen zo op deze manier je volgen en weten dus wanneer je niet thuis bent. En kunnen je dus volgen in je eigen auto wanneer de chip weer naar huis komt. En zo kan de crimineel weer op tijd vertrekken vanuit jouw huis.
Gebeurt bij mij collega vorige week in Nijmegen (Lindenholt) . en er is ook ingebroken voordat ze op vakantie ging. Volgens de politie zit er een chip in verwerkt en is dit het werk van Roemenen. nieuwe vorm van criminaliteit.
Dus je bent gewaarschuwd...........
Deze spulletjes gewoon in de winkel kopen en niet aannemen.
quote:Dit schreef bmw Ik kreeg deze mail en stuur deze jullie ter informatie,
Groet wim
Hier ook een waarschuwing voor jullie en voor vele.
Er worden op moment in Nijmegen veel sleutelhangers,stickers, hangertjes voor in de auto ..ect ect.. uitgedeeld bij de tankstations. Zogenaamd gratis..... Neem deze niet aan..... er zit een chip in verwerkt. Criminelen volgen je vanaf het tanken naar huis.. en kunnen zo op deze manier je volgen en weten dus wanneer je niet thuis bent. En kunnen je dus volgen in je eigen auto wanneer de chip weer naar huis komt. En zo kan de crimineel weer op tijd vertrekken vanuit jouw huis.
Gebeurt bij mij collega vorige week in Nijmegen (Lindenholt) . en er is ook ingebroken voordat ze op vakantie ging. Volgens de politie zit er een chip in verwerkt en is dit het werk van Roemenen. nieuwe vorm van criminaliteit.
Dus je bent gewaarschuwd...........
Deze spulletjes gewoon in de winkel kopen en niet aannemen.
Ben pas in Nijmegen geweest, heb helemaal niks gehad
quote:Dit schreef loezepoes
Ben pas in Nijmegen geweest, heb helemaal niks gehad
Ik krijg nooit wat, geen sleutelhangers, geen e-mails, geen post van de bank, geen brieven van loterijen waarin staat dat ik miljoenen heb gewonnen en ik ben ook nooit en nooit een ver familielid van wie een exentrieke tante is overleden met een miljardenerfenis......
hmmm zoon was net hier en ging nog ff tanken. Las het bericht op fb dus heb hem meteen ff een mail gestuurd...
aiiii wat een simpele ziel ben ik toch soms
quote:Dit schreef cora hmmm zoon was net hier en ging nog ff tanken. Las het bericht op fb dus heb hem meteen ff een mail gestuurd...
aiiii wat een simpele ziel ben ik toch soms