Ons nieuwe huis heeft een alarm
enne dat gaat nu opeens spontaan af
terwijl wij het niet gebruiken
Wat kunnen we hier aan doen, behalve de stroom totaal ervan afhalen ;-)
en weer aanzetten (handig voor t gebruik van andere zaken).
We kunnen nergens iets van een beschrijving vinden, het is Pasen........dus bellen naar iemand met verstand ervan is lastig....
de oude bewoners zeggen kijk even of er iets gemeld wordt.........niets te vinden..
draadjes doorknippen een idee?
iemand heel veel verstand van huis alarmen?
Het is een comfort system ja-60.........en beschrijvingen vind ik op t ww in t engels en dat is mij echt te lastig...
waarom gebeurd zoiets altijd als je niets kunt ermee.........
Disarming enter your access code or press the B button on the remote control. The panel will beep twice and
will disarm. When you enter the protected area before disarming, the entrance delay count down
will start. If disarming is confirmed with three beeps, check the keypad indicators for information
(alarm memory, failure, low battery )
Uitzetten:
voer uw toegangscode of druk op de B -knop op de afstandsbediening. Het panel zal twee keer piepen en
zal Uitzetten . Wanneer u het beschermde gebied voor het Uitzetten invoert zal, de entree vertraging beginnen. Als het uitzetten wordt bevestigd met drie piepjes , controleer dan de keypad indicatoren voor meer informatie
(Alarm geheugen, storing , lage batterijspanning etc.) .
quote:Dit schreef Raymond Disarming enter your access code or press the B button on the remote control. The panel will beep twice and
will disarm. When you enter the protected area before disarming, the entrance delay count down
will start. If disarming is confirmed with three beeps, check the keypad indicators for information
(alarm memory, failure, low battery etc.).
Is je Engels dusdanig dat je dit begrijpt?
dit begrijp ik deels, moet ik nog uitvinden waar de remote control zich bevind.
The keypad geeft op dit moment niets bijzonders aan, althans als dat de keypad is ;-) een mooi doosje op de muur, wat open en dicht kan.
en waar wat gevens over batterijen etc opstaan.