Ook mijn huis staat helaas te koop. Destijds samen met de architect ontworpen en zelf laten bouwen. Helaas kan ik het niet zelf overnemen. Het is zo'n mooi huis op zo'n heerlijke plek. Ik heb er graag gewoond al was het maar kort.
>>LINK<<
-
9 dec '12 - 18:07:34
-
quote:
Dit schreef marjolijn1979
Wat heb je een mooie kast tegen het kleine muurtje in de woonkamer!
haha, de meeste vrouwen vinden hem mooi tot hij open gaat.... Is mijn pc kast9 dec '12 - 18:14:31 -
quote:
Dit schreef Pascal
haha, de meeste vrouwen vinden hem mooi tot hij open gaat.... Is mijn pc kast
ideaal zo'n mooie kast voor de pc, meestal verziekt een pc je huis, of een pc kast is oerlelijk!9 dec '12 - 18:18:22 -
quote:
Dit schreef Marlies
Wat een leuk huis!
Mooi huis, Scandinavische stijl?9 dec '12 - 18:22:22 -
quote:
Dit schreef loezepoes
Mooi huis, Scandinavische stijl?
Yep, gebouwt zoals vele huizen in Duitsland en Scandinavi?... binnenmuur 15 cm kalkzandsteen en buitenmuur 15 cm piepschuim en daartegenaan epoxy... Als het vriest heb je een temp verschil over de nacht van 1 graad... heew energiezuinig dus.....
Naam Ikea woningen, omdat de tussenwoningen waren sociale koop maar de hoekwoningen vrije sector9 dec '12 - 18:28:56 -
quote:
Dit schreef marjolijn1979
ideaal zo'n mooie kast voor de pc, meestal verziekt een pc je huis, of een pc kast is oerlelijk!
9 dec '12 - 18:29:21 -
Ik vind die blauwe kleur aan de buitenkant geweldig.
15 dec '12 - 23:55:12
Bericht van Wiebeline is op 09-12-2012 om 18:48:00 uur verwijderd door Wiebeline. Reden: Oepsiie |