Ik heb er ook wel over nagedacht, maar dan moet ik echt minder rotzooi in huis hebben en minder lego-minnende kinderen. En weer een traphekje installeren boven anders kukelt ie zo de trap af....en...
Er zitten sensoren ingebouwd dus hij kan niet de trap af vallen. Op plaatsen waar hij niet mag komen kun je eventueel ook een zg. "invisible wall" neerzetten. Er werd bij mijn robotstofzuiger eentje meegeleverd.
quote:Dit schreef Dayenne Mr Hombot is met zn eerste rondje bezig. Hond Jadis vindt het maar een gek ding en de katten kijken op hoogte argwanend toe. Het geluid is echt zo weinig!! Alleen daarom al zou je t moeten doen. Zoemend kun je het noemen. Vannacht gaat ie de eerste keer zelfstandig werken. Om 12u PM mag hij beginnen. Zal de spraak wel uit zetten dan
quote:Dit schreef Linda Alleen leuk als je een opgeruimd huis hebt bij mij gaat ie meteen crashen
bij mij ook
Ik zie dit niet zitten. Dit is voor keurige huizen die dan nog keuriger worden.
Hier staan schoenen, rare hoekjes waar hij klem komt te zitten ... 2 honden, pubers ... en hun schoenen dus
Maar stel dat je niet goed meer kan stofzuigen vanwege lichamelijke mankementen dan snap ik dit.
Ik stofzuig 1x per week goed, tussendoor met een camingbezempje en stoffer en blik.
Neemt zo'n ding niet veel stroom en hoe duur is zoiets wel niet?
Ik hou van een opgeruimd en leeg huis. Speciaal voor Mr Hombot heb ik extra opgeruimd. Evt obstakels haal ik weg of barricadeer ik. Geen losse snoeren hier, wel kleed van de hond die hij graag zou willen meenemen, maar dat mag niet, dus die leg ik even weg. Mijn eettafel altijd een puinhoop, dat kan niet meer want de stoelen moeten er op 's nachts. Lege tafel word ik erg blij van, dus weer een pluspunt. Schoenen en hondenspeeltjes moeten worden opgeruimd.
Ik denk dat de hoeveelheid stroom wel meevalt. Mr Hombot is max een uur aan het zuigen en zn batterij is een lithium. Ik vind het het geld meer dan waard.
bij mij ook
Ik zie dit niet zitten. Dit is voor keurige huizen die dan nog keuriger worden.
Hier staan schoenen, rare hoekjes waar hij klem komt te zitten ... 2 honden, pubers ... en hun schoenen dus
Maar stel dat je niet goed meer kan stofzuigen vanwege lichamelijke mankementen dan snap ik dit.
Ik stofzuig 1x per week goed, tussendoor met een camingbezempje en stoffer en blik.
Neemt zo'n ding niet veel stroom en hoe duur is zoiets wel niet?
Mijn huis is op dit moment onbewoonbaar. Ik ben te moe. Ik stofzuig ik keer per maand hooguit