Ik zit te denken over deze loungebanken voor onder de partytent op camping 3Cantons in Frankrijk:
Mijn twijfel zit hem in de kussens. Ze bieden een kussenpakket op maat aan, maar helaas is dat rete duur. Voor de prijs van die kussens zou ik bijna nog een bank kunnen kopen. En misschien is het wel zo leuk als er een zootje kleurige kussens op ligt.
Wie heeft een tip?
Ik heb trouwens nog een kortingsbon van 120 euro voor de Ikea, dus dat zou het mooiste zijn. :-)
En dan: hoe voorkom ik dat die kussen tijdens het seizoen naar allerlei plekken af gaan dwalen?
Wat betreft kussens: misschien opleveren zonder kussens? Weet niet of die banken dan ook lekker zitten? Vermoed dat je idd anders aan het eind van de zomer de kussens bij het zwembad en van de rest van de camping af kan halen. Misschien zelfs bij mensen thuis (per ongeluk meegenomen).
veel mensen leggen daar gewoon van die ligstoelkussens (uitgevouwen) op.. zowel op zitting als tegen het ruggedeelte.. bij leen bakker en dat soort te krijgen voor niet al teveel.. zwerven voorkom je sowiezo niet als er mensen zijn die zich iets toe eigenen wat niet van hen is
Ik heb baby matrasjes van 60x120 in twee?n gemaakt tot kussens van 60x60 en deze passen perfect in de standaard kussenhoes van ikea. Zit heerlijk als je een goed matras gebruikt.
Deze. Gisteren gekocht bij de Action, 7,95 geloof ik.
Hier in de enige tuinstoel die ik heb, maar ik gebruik dit soort kussens inderdaad ook voor ander meubilair.
quote:Dit schreef Mikky veel mensen leggen daar gewoon van die ligstoelkussens (uitgevouwen) op.. zowel op zitting als tegen het ruggedeelte.. bij leen bakker en dat soort te krijgen voor niet al teveel.. zwerven voorkom je sowiezo niet als er mensen zijn die zich iets toe eigenen wat niet van hen is
Men gaat dat niet stelen, denk ik, maar er is vat iemand die die kussens ziet en ze dan ergens op de grond legt om even in de zon te chillen. Dat zou ik willen voorkomen, omdat ze daarna bijna niet meer schoon te krijgen zijn...