Doe edreft platina plus tabletten in de vaatwasser dan wordt je nog blijer. Normaal wel duur maar vaak mega aanbiedingen. Ik gebruikte eerste allerlei vaatwastabletten goedkoop of wat duurder maar zo schoon als met deze is mijn vaar nog niet geweest.
Ik heb geen aandelen in Dreft hoor
Vaatwasser in de keuken
Onderwerp van Fri1974
-
6 apr '22 - 12:29:08
-
quote:
Dit schreef wendy72
Doe edreft platina plus tabletten in de vaatwasser dan wordt je nog blijer. Normaal wel duur maar vaak mega aanbiedingen. Ik gebruikte eerste allerlei vaatwastabletten goedkoop of wat duurder maar zo schoon als met deze is mijn vaar nog niet geweest.
Ik heb geen aandelen in Dreft hoor
Die van de LIdl komen als beste uit de test bij de consumentenbond.
Er is dus keus6 apr '22 - 13:28:22 -
Haha.. ik had dus dreft alsproefzakje..ik heb mijn glazen nog nooit zo schoon gezien! Ze zijn in de aanbieding, twee voor 1.. vandaag gekocht.
6 apr '22 - 19:32:27 -
quote:
Dit schreef Fri1974
Haha.. ik had dus dreft alsproefzakje..ik heb mijn glazen nog nooit zo schoon gezien! Ze zijn in de aanbieding, twee voor 1.. vandaag gekocht.
Het werkt dus6 apr '22 - 19:34:00 -
quote:
Dit schreef Inge_
Het werkt dus
Yes yes yes! Ik ben zo blij als een klein kind. Na,het eten zo de borden erin en hoppa..leeg aanrecht. Wat een verademing!
6 apr '22 - 22:46:45 -
Ik snap gewoon niet dat jullie nog niet om foto's hebben gevraagd.
6 apr '22 - 22:53:12 -
quote:
Dit schreef Malero
Ik snap gewoon niet dat jullie nog niet om foto's hebben gevraagd.
Hebben we wel gedaan, maar jij was in Tanger, dus tsja ze zijn alweer weg gehaald.....6 apr '22 - 22:57:39 -
quote:
Dit schreef Fri1974
Yes yes yes! Ik ben zo blij als een klein kind. Na,het eten zo de borden erin en hoppa..leeg aanrecht. Wat een verademing!
Ja, zo fijn!! Supergoed dat je hebt doorgepakt!6 apr '22 - 23:38:42 -
quote:
Dit schreef Sheeba
Hebben we wel gedaan, maar jij was in Tanger, dus tsja ze zijn alweer weg gehaald.....
7 apr '22 - 07:02:05 -
quote:
Dit schreef Sonja14
Je mag trots op jezelf zijn. Je hebt het toch maar mooi gedaan.
Daar sluit ik me helemaal bij aan.
Fijn hoor!7 apr '22 - 07:04:30