Letselschade

Letselschade 

Onderwerp van Marlies

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje
    quote:
    Dit schreef Marlies
    Ik heb een reactie op mijn mail naar de rechtsbijstand. Vraag me af of dat standaard is. Wordt er gekeken of ik de plintjes kan schoonmaken? Of of ik er verlept uitzie en niet uit mijn woorden kan komen?
    In mijn hoofd kijken kan niet en de pijn in mijn rug is voor een ander niet voelbaar.


    Ik begrijp dat er nog steeds sprake is van klachten en beperkingen. Wellicht dat een huisbezoek helpt om een goed beeld kan krijgen van de ongevalsgevolgen. Staat u hier open voor?

    xxxx schakelt een schaderegelaar in om bij u een bezoek te brengen. Vanuit onze kant is er dan ook iemand bij.




    Is dit jouw rechtsbijstandverzekeraar? Die moet voor jouw belangen opkomen. Is die schaderegelaar een deskundige op het gebied van letselschade? Willen ze dat bezoek doen om een beter schadebedrag vast te stellen? Wat hebben ze al voor jou gedaan richting de tegenpartij en hoe staat de tegenpartij hier tegenover? Hoe willen ze het verder aanpakken? Zijn zomaar vragen die bij mij naar boven komen.

  2. quote:
    Dit schreef martijntje


    Is dit jouw rechtsbijstandverzekeraar? Die moet voor jouw belangen opkomen. Is die schaderegelaar een deskundige op het gebied van letselschade? Willen ze dat bezoek doen om een beter schadebedrag vast te stellen? Wat hebben ze al voor jou gedaan richting de tegenpartij en hoe staat de tegenpartij hier tegenover? Hoe willen ze het verder aanpakken? Zijn zomaar vragen die bij mij naar boven komen.

    Deze mail is inderdaad van mijn rechtsbijstandverzekeraar, Hij is een deskundige op gebied van letselschade. Tot nu toe heb ik al wel onkosten vergoed gekregen waaronder 2 keer eigen risico. Daarnaast nog een vergoeding voor huishoudelijke kosten en nog wat, maar dat zou ik op moeten zoeken. Bijelkaar zo'n 2700,-
    Mijn werkgever claimt mijn vervangingskosten bij de verzekering van de tegenpartij, maar daar heb ik persoonlijk niets mee te maken. Weet wel dat de verzekering van de tegenpartij(Baloise) moeilijk doet, ook voor betalingen richting mij.

    Hoe ze het verder aan willen pakken, is mij dus niet duidelijk. Heb zelf ook vragen, wat is bv de functie van degene die een huisbezoek af wil leggen. Waar gaat diegene naar kijken? Eerlijk gezegd vind ik een huisbezoek niet goed voelen, vind het een beetje raar.

    Ik ga eerst maar eens vragen stellen.
  3. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    Volkomen normaal
    Écht waar


  4. quote:
    Dit schreef Dianaa
    Volkomen normaal
    Écht waar


    Oke, dank je.
    En is er dan een gesprek, of controle? Hoe moet ik zo'n bezoek zien?
  5. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Oke, dank je.
    En is er dan een gesprek, of controle? Hoe moet ik zo'n bezoek zien?


    Gewoon een gesprek
    Ze moeten eea in kaart brengen
    Dat gaat met dit soort dingen beter face to face

    Als ik jou was zou ik er wel iemand uit je omgeving bij willen hebben. Straks heb je geen klik met die persoon, dan wordt het ongemakkelijk
  6. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Het voelt voor mij als een keukentafelgesprek wat de gemeente doet bij aanvraag huishoudelijke hulp/aanvraag traplift ed. Ze komen kijken hoe de vlag erbij hangt.
    En zij komen ook met zijn tweeën. Ook ik zou iemand vragen om erbij te komen zitten. om je te ondersteunen.

    Vraag om een verslag van wat de bevindingen zijn. Teken niet direct een formulier. Kijk goed naar hoe ze jou antwoorden vertalen in hun verslag.

    Mijn voorbeeld waar ik nog pissig om kan worden.
    Wie ruimt bij u de vaatwasser uit? Dat doe ik zelf antwoorde in naar waarheid. Op het formulier stond. Mevrouw is in staat om zelf haar keuken op orde te brengen.

    Gelukkig is het allemaal goed gekomen.
  7. Jazz_i
    Look up!

    Toon alleen de berichten van Jazz_i
    Ik neem dit soort gesprekken altijd op zodat ik later terug kan luisteren of ik alles goed onthouden/begrepen heb. Maar iemand die aan jouw kant staat en weet wat je wel en niet kunt erbij kan zeker geen kwaad.
    Succes! Het is allemaal al vervelend genoeg zonder dit soort vermoeiende gesprekken erbij.

  8. Bedankt voor jullie adviezen.
Terug naar de lijst