Binnenkijkjes

Binnenkijkjes 

Onderwerp van Marnel

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef Madam_Mikmak
    Mijn keuken is al even kleurrijk:-)



    Ik zal vast nog meer tegen komen gaande dit draadje, maar....
    Potverdrie. Ik ben verliefd. Op die vloertegeltjes en op die kast.
  2. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Linda
    hij wordt op m'n verdieping bezorgd. Kan ik zelf wel denk ik in elkaar zetten

    Ja hoor, dat kan je!
    Ik heb de Kramfors in elkaar gezet, die is groter. Was alleen erg zwaar, lastig om te draaien.
    Dus als je wel hulp kunt regelen is het wat makkelijker.
  3. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Ik kijk wel
  4. Mooie bank Linda !

    Nu een vraag voor de mensen die hem al in huis hebben staan.Hoe zit,lig,hangt die bank .Schuiven de kussens weg ,is hij/zij zacht ,kraakt hij/zij .Zo genoeg vragen ,hebben jullie de antwoorden.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Boeddha
    Mooie bank Linda !

    Nu een vraag voor de mensen die hem al in huis hebben staan.Hoe zit,lig,hangt die bank .Schuiven de kussens weg ,is hij/zij zacht ,kraakt hij/zij .Zo genoeg vragen ,hebben jullie de antwoorden.

    Hij ligt en hangt heerlijk. Voor ons, grote mensen (langer dan 1.80m), zit ie heerlijk. Kleinere mensen hebben wat last van de diepte. De kussens verschuiven bij ons niet echt, moet ik zeggen. Het wisselen van hoezen is best wel zwaar, want de kussen moet je er echt in proppen. Hij is zacht, maar stevig en kraakt niet.

    Ik ben zeer blij met mijn aankoop!
  6. Madam_Mikmak
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Madam_Mikmak
    quote:
    Dit schreef Boeddha
    Mooie bank Linda !

    Nu een vraag voor de mensen die hem al in huis hebben staan.Hoe zit,lig,hangt die bank .Schuiven de kussens weg ,is hij/zij zacht ,kraakt hij/zij .Zo genoeg vragen ,hebben jullie de antwoorden.



    Heb er ruim 4,5 jaar opgezeten met mijn gewicht en de bank bleef goed. Wel vonden wij dat de kussen achter wat inzakten maar die kun je als het teveel is weer ruilen bij Ikea. Je hebt 10 jaar garantie en daar zijn ze echt heel goed in.
  7. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie
    quote:
    Dit schreef Linda
    Ik kijk wel


    Laat je het weten als het niet lukt?!
  8. quote:
    Dit schreef Dayenne

    Hij ligt en hangt heerlijk. Voor ons, grote mensen (langer dan 1.80m), zit ie heerlijk. Kleinere mensen hebben wat last van de diepte. De kussens verschuiven bij ons niet echt, moet ik zeggen. Het wisselen van hoezen is best wel zwaar, want de kussen moet je er echt in proppen. Hij is zacht, maar stevig en kraakt niet.

    Ik ben zeer blij met mijn aankoop!



    Bedankt!
  9. quote:
    Dit schreef Madam_Mikmak



    Heb er ruim 4,5 jaar opgezeten met mijn gewicht en de bank bleef goed. Wel vonden wij dat de kussen achter wat inzakten maar die kun je als het teveel is weer ruilen bij Ikea. Je hebt 10 jaar garantie en daar zijn ze echt heel goed in.


    Goed om te weten, bedankt Marjet!
  10. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    quote:
    Dit schreef Madam_Mikmak



    Heb er ruim 4,5 jaar opgezeten met mijn gewicht en de bank bleef goed. Wel vonden wij dat de kussen achter wat inzakten maar die kun je als het teveel is weer ruilen bij Ikea. Je hebt 10 jaar garantie en daar zijn ze echt heel goed in.



    Drie jaar garantie is het nu dacht ik of ik verstond het niet goed
  11. Madam_Mikmak
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Madam_Mikmak
    quote:
    Dit schreef Linda



    Drie jaar garantie is het nu dacht ik of ik verstond het niet goed



    Alle EKTORP producten zijn getest en voldoen aan onze strikte kwaliteits- en duurzaamheidsnormen en aan de strengste normen voor huishoudelijk gebruik. Daarom kunnen we op de EKTORP frames en kussens een garantie van 10 jaar bieden die defecten aan materialen en afwerking dekt. Deze garantie valt onder de algemene voorwaarden die in de garantiebrochure vermeld worden.
  12. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Ok
Terug naar de lijst