Kpn en opzeggen

Kpn en opzeggen 

Onderwerp van Rene_63

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    Overstappen naar andere provider met nummerbehoud.

    Helaas het lijkt zo simpel, ik vraag een alles in ??n pakket aan bij ziggo.
    Ziggo regelt de opzegging van mijn telefonie abonnement met nummerbehoud, internet moet ik zelf opzeggen bij Kpn.
    Van ziggo bevestiging gehad met datum van stopzegging en nummerbehoud.
    Tot zover gaat alles goed.
    Bij het bellen met Kpn voor stopzetting van internet gaat het fout ze bevestigen de stopzetteing van mijn telefoon alleen zonder nummerbehoud en geven aan dat als ik het niet terugdraai ik mijn nummer kwijt ben en Ziggo het ook niet meer kan aanvragen , dus maar geannuleerd.

    Tijdens het bellen met Ziggo wordt verteld dat er wel degelijk nummerbehoud is aangevraagd (staat ook in de brief) en ze zullen het nogmaals doen omdat de stopzetting gannuleerd is


    Iemand ervaring met opzeggen bij Kpn?
  2. ik zelf, en meer mensen in mijn kennissenkring, hebben t zelfde gedaan, ook met ziggo.

    Is allemaal gewoon goedgegaan.

    1e dag dat je ziggo hebt, kan t zijn dat het oude nummer nog niet werkt, maar naar 1 dag is dat in orde.

    veel succes!

    Denk, dat kpn.. de mensen een beetje bang maakt, de klanten liever zelf houdt... maar ja... als je ze wegjaagd met astronomische tarieven... tja.. zelf schuld! Smile
  3. quote:
    Dit schreef Rene_63


    Tijdens het bellen met Ziggo wordt verteld dat er wel degelijk nummerbehoud is aangevraagd (staat ook in de brief) en ze zullen het nogmaals doen omdat de stopzetting gannuleerd is


    Iemand ervaring met opzeggen bij Kpn?



    Yep, komt vast wel goed. Smile
  4. quote:
    Dit schreef sem
    ik zelf, en meer mensen in mijn kennissenkring, hebben t zelfde gedaan, ook met ziggo.

    Is allemaal gewoon goedgegaan.

    1e dag dat je ziggo hebt, kan t zijn dat het oude nummer nog niet werkt, maar naar 1 dag is dat in orde.

    veel succes!

    Denk, dat kpn.. de mensen een beetje bang maakt, de klanten liever zelf houdt... maar ja... als je ze wegjaagd met astronomische tarieven... tja.. zelf schuld! Smile


    Komt idd meestal wel goed.


    Tis geen bang maken hoor, maar meestal gewoon onwetendheid van de mensen aan de voorkant Smile.
  5. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63

    In Ziggo heb ik het vertrouwen wel maar Kpn, die zijn niet echt duidelijk helaas Smile
  6. quote:
    Dit schreef Rene_63
    In Ziggo heb ik het vertrouwen wel maar Kpn, die zijn niet echt duidelijk helaas Smile


    Niet? Goh....heb ik nou nooit wat van gemerkt Smile
  7. klote KPN .............. goh ben ik blij dat ik van dat zootje criminelen af ben.Smile
  8. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    Ik heb over 't algemeen juist heel erg goede ervaringen met KPN.
  9. quote:
    Dit schreef Floyd
    klote KPN .............. goh ben ik blij dat ik van dat zootje criminelen af ben.Smile


    Smile
    Ik ben echt heel eerlijk hoor, soms zelfs wel eens TE... Smile
  10. quote:
    Dit schreef Tuwa
    Ik heb over 't algemeen juist heel erg goede ervaringen met KPN.


    Smile
  11. MonQ
    Ik overleef

    Toon alleen de berichten van MonQ
    quote:
    Dit schreef Rene_63
    Overstappen naar andere provider met nummerbehoud.

    Helaas het lijkt zo simpel, ik vraag een alles in ??n pakket aan bij ziggo.
    Ziggo regelt de opzegging van mijn telefonie abonnement met nummerbehoud, internet moet ik zelf opzeggen bij Kpn.
    Van ziggo bevestiging gehad met datum van stopzegging en nummerbehoud.
    Tot zover gaat alles goed.
    Bij het bellen met Kpn voor stopzetting van internet gaat het fout ze bevestigen de stopzetteing van mijn telefoon alleen zonder nummerbehoud en geven aan dat als ik het niet terugdraai ik mijn nummer kwijt ben en Ziggo het ook niet meer kan aanvragen , dus maar geannuleerd.

    Tijdens het bellen met Ziggo wordt verteld dat er wel degelijk nummerbehoud is aangevraagd (staat ook in de brief) en ze zullen het nogmaals doen omdat de stopzetting gannuleerd is


    Iemand ervaring met opzeggen bij Kpn?

    Ja ik!
    Geen enkel probleem gehad.
    Het geld wat er nog werd afgeschreven hebben ze netjes verrekend.
    Succes ermee...anders gewoon even zeggen dat je Youp erbij wil halen om te kijken of het dan wel lukt?Smile
  12. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63

    quote:
    Dit schreef Tuwa
    Ik heb over 't algemeen juist heel erg goede ervaringen met KPN.


    Mijn ervaringen met Kpn zijn ook altijd goed geweest dat is ook totaal niet de reden van het overstappen, maar nu ik de overstap maak gaat het dus niet goed.

    Of had ik dit keer gewoon pech dat ik de verkeerde persoon aan de lijn kreeg......
Terug naar de lijst