Proficiat met je droom🏡
-
27 aug '20 - 19:37:22
-
Net de kinderen opgehaald bij mijn ex, naar het huis gereden en 2 dolgelukkige, enthousiaste Kinderen op de achterbank. Bij thuiskomst, woning geaccepteerd. Dank jullie wel allemaal...
27 aug '20 - 19:38:33 -
quote:
Dit schreef mirrie
Net de kinderen opgehaald bij mijn ex, naar het huis gereden en 2 dolgelukkige, enthousiaste Kinderen op de achterbank. Bij thuiskomst, woning geaccepteerd. Dank jullie wel allemaal...
Gefeliciteerd, wat fijn!27 aug '20 - 19:42:45 -
Gefeliciteerd! Veel woonplezier gewenst!
27 aug '20 - 19:46:35 -
Fijn dat het gaat lukken en ook de kids er blij van worden! Succes met alle klussen!
27 aug '20 - 19:50:16 -
Zo hoe fijn voor jullie, en met nieuwe badkamer, keuken en ...heb je zelf daarin nog inspraak?
Gefeliciteerd!28 aug '20 - 15:11:51 -
Geweldig! Gefeliciteerd Mirrie!
28 aug '20 - 15:20:17 -
Ik word helemaal blij van je enthousiasme! Gefeliciteerd!
Maak er een mooii thuis van voor jullie 3! 💪❤28 aug '20 - 15:28:49 -
quote:
Dit schreef mirrie
Ze zijn bezig met een nieuwe badkamer, toilet en keuken. Plafond in de keuken/woonkamer wordt gewit, de rest is aan mij. Maar komt goed, ik ga dit niet laten schieten. Weg na 6 jaar uit de flat, heerlijk tuindeuren open, slaapkamerraam open en vooral.... gelukkige kinderen
Wat fijn !! Gefeliciteerd28 aug '20 - 18:27:14 -
quote:
Dit schreef mirrie
Gefeliciteerd en heel veel geluk met en in jullie nieuwe huis!! 🎉28 aug '20 - 18:42:19 -
Oh toppie!! Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk gewenst in jullie nieuwe thuis!
28 aug '20 - 22:09:11 -
quote:
Dit schreef mirrie
Ze zijn bezig met een nieuwe badkamer, toilet en keuken. Plafond in de keuken/woonkamer wordt gewit, de rest is aan mij. Maar komt goed, ik ga dit niet laten schieten. Weg na 6 jaar uit de flat, heerlijk tuindeuren open, slaapkamerraam open en vooral.... gelukkige kinderen
Waf fijn voor je!!!!
Dat zijn eigenlijk de grootste en de duurste klussen.
Wat een heerlijk vooruitzicht mag je er al snel in ?29 aug '20 - 00:22:42