Overgordijnen
Onderwerp van Imke
BEHEERD DOOR:
Terug naar de lijst
-
quote:
Dit schreef Marlies
Dit is toch niet jullie nieuwe huis, Imke?
Dat vroeg ik me ook af..
-
quote:
Dit schreef Sheeba
Dat vroeg ik me ook af..
Maar buiten dat ..goede tips hier gelezen.
-
quote:
Dit schreef Marlies
Dit is toch niet jullie nieuwe huis, Imke?
Ow ja, dat moest ik nog even vertellen 🙈. Er is veel gebeurd. Lang verhaal kort; we hebben gekocht, gehuild, verkocht en weer gekocht. En nu weer blij in het groen, in de Achterhoek, met vouwgordijnen 😁.
Dank voor het meedenken. We gaan het hele gordijnen idee opnieuw bekijken. Wij zijn inmiddels zooo flexibel
-
quote:
Dit schreef Imke
Ow ja, dat moest ik nog even vertellen 🙈. Er is veel gebeurd. Lang verhaal kort; we hebben gekocht, gehuild, verkocht en weer gekocht. En nu weer blij in het groen, in de Achterhoek, met vouwgordijnen 😁.
Dank voor het meedenken. We gaan het hele gordijnen idee opnieuw bekijken. Wij zijn inmiddels zooo flexibel
Owwwwwwwwwwww dat is inderdaad veel wat er gebeurd, maar nu wel blij in het groen
-
quote:
Dit schreef Imke
Zo dan, dat is best veel en een flinke stap.
-
quote:
Dit schreef Imke
Welkom terug ……..
-
quote:
Dit schreef Marlies
Zo dan, dat is best veel en een flinke stap.
Best wel
Nu wordt het voor mij straks "even wennen", maar dat komt zeker goed
-
quote:
Dit schreef Jako
Best wel
Nu wordt het voor mij straks "even wennen", maar dat komt zeker goed
Het is (best) leuk hier én fijn wonen in de Liemers / de Achterhoek, komt goed, @Jako.
-
00h
naar buiten
00h achterhoek
Goed gedaan!
Ligt straks ook aan zee, geeft niks.
@wazdahvoorn-skeurindevloer.durftevragen
Best benieuwd naar de uitgebreide versie.
Knuffels klinkt als bestlef.
-
quote:
Dit schreef Imke
Wat fijn dat jullie een huis gevonden hebben!
-
Jaaaa heel blij mee, fijne plek!
Dank jullie wel allemaal!
-
quote:
Dit schreef Imke
Jaaaa heel blij mee, fijne plek!
Dank jullie wel allemaal!
Terug naar de lijst