Huis kopen van gedwongen verkoper

Huis kopen van gedwongen verkoper 

Onderwerp van Ing

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. paul42
    Toon alleen de berichten van paul42
    Hier staat nog een aardig verhaal over het executieverkoop proces:

>>LINK<<

Ik zou een (goede) aankoop makelaar in de arm nemen en dan no cure no pay met hem afspreken. Je doet dit te weinig om alle haken en ogen te overzien.

Mijn verkoopmakelaar(!) heeft geholpen met de aankoop van mijn nieuwe appartement en zo zijn provisie ruimschoots terug verdiend. Hij zat toevallig op een cursus met de verkopende makelaar en kon zo informeel onderhandelen.
  2. Dion
    Scribo ergo sum

Toon alleen de berichten van Dion
    quote:
    Dit schreef Paul42
    Ik zou een (goede) aankoop makelaar in de arm nemen en dan no cure no pay met hem afspreken. Je doet dit te weinig om alle haken en ogen te overzien.

Dit lijkt me een goede tip.
    Zeker als je zelf geen goede onderhandelaar bent.

Via het kadaster kun je ook navragen wat vergelijkbare woningen die recent verkocht zijn, opgeleverd hebben.

.
  3. erwin1
    Toon alleen de berichten van erwin1
    quote:
    Dit schreef Loeki
    Confronterend draadje...
    Ik moet mijn huis ook te koop gaan zetten: ik kan de hypotheek niet meer opbrengen sinds ik in de ww terecht ben gekomen.
    Smile

Misschien een schrale troost, op een gegeven moment zal een restschuld wel gesaneerd moeten worden.

Vaak, niet altijd, maakt het dan niet zoveel uit of de restschuld nu 30- 40- 50.000 of nog hoger is. Meer dan een bedrag dat w?l af te lossen is is er niet bij een schuldsanering.

Wie 10.000 kan aflossen van een restschuld van 30.000 betaalt niks meer als degene die diezelfde 10.000 kan aflossen op een restschuld van 50.000 zo gauw sprake is van een schuldsanering.
  4. Loeki
    al sinds de oprichting

Toon alleen de berichten van Loeki
    quote:
    Dit schreef papa-djenna
    dank je ing

loeki ik heb 11 mnd te koop staan ..
    hoop dat je snel koper vind voor een goed bedrag ..
    ik geloof dat mijn hypotheekverstrekker me 6 maanden de tijd geeft, om het zelf te verkopen, daarna gaat het al richting executieverkoop
    Smile
  5. Dank jullie wel, het is NOG geen executieverkoop, verkoper werkt met veel tegenzin en tegenwerking vrijwillig mee aan de verkoop.

Ik ben al langere tijd bezig me te ori?nteren op de huizenmarkt in de buurten waar ik wil wonen, ken exact alle prijzen waarvoor huizen verkocht zijn.
    Tevens is mijn adviseur een bekende in de makelaars- en bankwereld, waardoor hij ?n iedereen kent ?n precies weet wat de mogelijkheden voor een pand zijn.

Ik ga dus niet helemaal "blond" een huis kopen....maar ben erg blij met alle zinvolle input.

Smile
  6. scar
    Toon alleen de berichten van scar
    Als jij dat huis koopt, moet de eigenaar er dan direct uit?
  7. Nee. De standaard 6-8 wk ivm papier werk blijft gewoon ..
    Ik heb het gerekt tot 12 wk ivm ander huis zoeken
  8. Ik wil graag per 1-11 het huis op mijn naam hebben, dus wat mij betreft dikke nee. Geeft eigenaar idd ook de tijd om wat anders te zoeken....
  9. Huis gezien, bod gedaan, net iets boven de executiewaarde.......nu afwachten.....

Dank allen voor de input.
  10. Jos1
    Hey Hallo!

Toon alleen de berichten van Jos1
    quote:
    Dit schreef Ing
    Huis gezien, bod gedaan, net iets boven de executiewaarde.......nu afwachten.....

Dank allen voor de input.

succes!!!
  11. quote:
    Dit schreef Jos1

succes!!!

Dank je...zie je apps :)

Smile
  12. Jos1
    Hey Hallo!

Toon alleen de berichten van Jos1
    quote:
    Dit schreef Ing