We zijn allemaal totaal suf inweze
Ik las NRC en Volkskrant magazine wonen dit weekend
Allemaal heel hip en industrieel
-
14 okt '12 - 11:38:58
-
Ik vind je open haard heel mooi Loezepoes!
14 okt '12 - 11:42:23 -
quote:
Dit schreef loezepoes
Zithoek, alleen de bank mag zo weg, en dan wil ik een lekkere luie bank in donkerrood ofzo.....maar aangezien die 2 bruine stoeltjes ook binnen een jaar zijn geruineerd door de katten, zit ik nog gewoon op de oude bank
Mijn katten hebben gelukkig nooit meubels geru?neerd.Maar vanwege de hoeveelheid kattenharen mogen ze van mij nog maar zelden in de woonkamer. In ruil daarvoor zet ik het kattenluik naar boven open en kunnen ze ook op de gang,trap en overloop rondlopen.[slaapkamer deuren blijven dicht ivm kattenharen]14 okt '12 - 11:42:49 -
quote:
Dit schreef twelve
Ik vind je open haard heel mooi Loezepoes!
Echt waar??
Als ik geld heb gaat ie eruit...14 okt '12 - 11:43:12 -
Ik heb ook nog een hal
14 okt '12 - 11:43:48 -
hal
14 okt '12 - 11:44:02 -
en een keuken
14 okt '12 - 11:44:36 -
quote:
Dit schreef LoveMagenta
Mijn katten hebben gelukkig nooit meubels geru?neerd.Maar vanwege de hoeveelheid kattenharen mogen ze van mij nog maar zelden in de woonkamer. In ruil daarvoor zet ik het kattenluik naar boven open en kunnen ze ook op de gang,trap en overloop rondlopen.[slaapkamer deuren blijven dicht ivm kattenharen]
Ik heb een kat die zelf de deuren opendoet.....dus de klinken van de slaapkamers zitten bij ons naar boven.
Overigens kan mijn kat ook de rolhordeur openen....
Gewoon net zolang met je nagels in de hor rommelen, totdat de nagels vastzitten en dan heel veel trekken aan je pootje, en dan schuift de roldeur een beetje open, en dan wring je net zolang tot je er door bent...14 okt '12 - 11:49:01 -
quote:
Dit schreef LoveMagenta
Mijn dressoir,die ik graag zou willen vervangen door een wit brocante exemplaar. De schilderijen op de foto's zijn door mijn zus en haar man gemaakt.
Dan verf je het toch wit. Binnenkant een andere kleur, brocante knopjes erop en klaar.14 okt '12 - 11:51:13 -
quote:
Dit schreef Marlies
Dan verf je het toch wit. Binnenkant een andere kleur, brocante knopjes erop en klaar.
Ja, bij de bouwmarkt maar ook bij xenos hebben ze leuke knopjes
Ook verkopen ze daar piepschuimen sierranden die je erop kunt plakken en meeschilderen, voor nog meer brocante effect
14 okt '12 - 11:52:18 -
quote:
Dit schreef Marlies
Dan verf je het toch wit. Binnenkant een andere kleur, brocante knopjes erop en klaar.
Ja kan ook,alleen heb ik zo'n vreselijke 2 linkerhanden en zo weinig tijd over.Of ben ik gewoon te lui
Mss doe ik het ooit wel zelf ja...of ik zoek een handige Henk14 okt '12 - 11:56:43
Bericht van bianca48 is op 14-10-2012 om 12:40:02 uur verwijderd door bianca48. Reden: niet goed |