Vind het zo opvallend, bedrijven die gewoon nergens meer op reageren.
Hier en daar een zoethoudertje: we pakken het op, ellelange wachtrijen als je belt, geen reactie op mails.
Hier betreft het een bank met gebreken na 3 maanden, een boek wat niet verzonden is maar wel gefactureerd is en een pakket wat bezorgd zou zijn terwijl ik niet thuis zou zijn ( wat ik wel was). Kenmerk volgens bezorger, 33 vrouw........hier is geen nummer 33 in de straat, vrouwen vast wel.....ergens.
Vind het een verspilling van mijn energie om mij heel erg over op te winden maar kan dat zomaar???
-
13 jul '23 - 15:17:25
-
Helaas heel herkenbaar.
Dan vooral met betrekking tot de bouwwereld.
Afspraken niet nakomen, niet terugbellen, helemaal geen reactie, niet op een afgesproken tijdstip langskomen, geen zin hebben in een klus, geen communicatie enz.
Wij zitten al 3 maanden zonder werkende warmtepomp, dus geen verwarming en geen warm water.
Daar geldt bovenstaande dus allemaal voor.
En nog steeds geen oplossing.
Normen en waarden en normale menslievendheid zijn ver te zoeken.
Je zou echt bijna hopen dat de hele bouwwereld instort en dat ze geen werk meer hebben. -
quote:
Dit schreef Jeli
Helaas heel herkenbaar.
Dan vooral met betrekking tot de bouwwereld.
Afspraken niet nakomen, niet terugbellen, helemaal geen reactie, niet op een afgesproken tijdstip langskomen, geen zin hebben in een klus, geen communicatie enz.
Wij zitten al 3 maanden zonder werkende warmtepomp, dus geen verwarming en geen warm water.
Daar geldt bovenstaande dus allemaal voor.
En nog steeds geen oplossing.
Normen en waarden en normale menslievendheid zijn ver te zoeken.
Je zou echt bijna hopen dat de hele bouwwereld instort en dat ze geen werk meer hebben.
Dit is ook echt niet meer normaal. Is er nu niemand die dit kan maken? -
-
Het is aan te raden om te kijken of er voor de betreffende branche een klachten of geschillencommissie is. Als het bedrijf een branche-keurmerk voert (zie je op nota's en briefpapier etc.) weet je dat ze ook uitspraken moeten volgen.
-
quote:
Dit schreef Jeli
Helaas heel herkenbaar.
Dan vooral met betrekking tot de bouwwereld.
Afspraken niet nakomen, niet terugbellen, helemaal geen reactie, niet op een afgesproken tijdstip langskomen, geen zin hebben in een klus, geen communicatie enz.
Wij zitten al 3 maanden zonder werkende warmtepomp, dus geen verwarming en geen warm water.
Daar geldt bovenstaande dus allemaal voor.
En nog steeds geen oplossing.
Normen en waarden en normale menslievendheid zijn ver te zoeken.
Je zou echt bijna hopen dat de hele bouwwereld instort en dat ze geen werk meer hebben.
Wat erg. En dan is het nu nog hoogzomer.
-
quote:
Dit schreef jellehl
Het is aan te raden om te kijken of er voor de betreffende branche een klachten of geschillencommissie is. Als het bedrijf een branche-keurmerk voert (zie je op nota's en briefpapier etc.) weet je dat ze ook uitspraken moeten volgen.
Bedankt Jelle, maar hij heeft geen keurmerk en is dus niet aangesloten. Zoals de meeste kleine installatiebedrijven. -
-
-
Praat me er niet over. Een voicemail van de aannemer vanmorgen. Hij wil wat herstelwerkzaamheden uitvoeren.
Uh, ik heb vanaf februari nog niets op mijn mail gehoord. Dit loopt al een paar jaar. Niets van het beheer ook en van vveleden die zogenaamd het pseudobestuur zijn.
Ik heb hem via sms verwezen naar de mail en deze heren onder de vermelding dat ik geen mandaad heb nu hij niet op mijn email van feb heeft gereageerd.
Moeilijk overleggen zonder reactie toch?
Zo zonde van de energie, zo geen zin in. Wordt wel vervolgd. -
Bericht van MonQ is op 13-07-2023 om 17:09:44 uur verwijderd door MonQ. Reden: Laat maar |