Binnenkijkjes

Binnenkijkjes 

Onderwerp van Marnel

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Ik zat ook te kijken naar die kleur Cora, mooi wel, maar v oor hier ook te donker ik wil juist van geel naar licht.
    en ja... dan wordt het al gauw te donker en somber.

Morgen maar weer kijken, ik wil af van al het geel!
    In 2001 toen ik ging scheiden, heb ik alles geel geverfd.. mijn ex haatte geel, dus deed ik werkelijk ALLES geel, tot het vinyl aan toe, heul erg zonnig dat wel Smile
    In 2006 ging ik samenwonen met Bert, die had een kakelbont huis, wel op elkaar afgestemd maar voor mij veelste druk. Hij hield van kleur, dus kwamen we alsnog uit op geel.
    Nu na 6 jaar hier wonen en 11jaar geel op de muren is het wat mij betreft tijd voor iets nieuws.
    Van Bert hoeft het niet, die is als de dood dat ik het zandkleur ga verven ( dat is toch geen kleur volgens hem????)
    Ik wil een strand sfeertje.
    Blauwtinten, groen, zand, wit, aqua.. gewoon een beetje saai volgens Bert haha..
    dus moeten we er maar een extra aanwezige tint tegenaankomen.. komen we uit op petrol en wat feller aqua. Ik vind het best , ben helemaal blij.
    dus morgen eerst wit halen voor de schouw.
    Liefst sloopte ik die jaren 70 stijl er gelijk uit, maar ja, de jaren 70 plavuizen ( jaja wilde ik er ook het liefst gelijk uit maar dat gaat financieel ff niet nu) liggen er voor, dus als ik de schouw wegsloop, moet er ook gelijk een nieuwe vloer.
    Ook is hier nog een heerlijke jaren 70 bar als afscheiding tussen kamer en keuken, waar we nooit aan zitten en die mij vreselijk in de weg staat.. maar goed, ook hier hetzelfde verhaal, plavuizen liggen er om heen.
    het is ook wel weer lekker dat je wat zooi op die bar kwijt kunt als je aan het koken bent, dus als het blad gehalveerd zou worden zou ik al heel geholpen zijn.
    Ook onder de bar donderroze nep bakstenenSmile maar goed, die maak ik ook maar wit.
    Ik denk dat het zo al heel anders wordt.
    Nu de muren nog..... dilemma......
    Ga ook maar een kleurkaart halen morgen!
  2. quote:
    Dit schreef Geanna

Dat gaat vast mooi staan, welke kleur heb je in gedachte?

Moet ik nog even kijken, maar bij Bakery brown combineerde de kleur "caf? Latte" heel mooi, die is een stuk lichter en dat wilde ik eigenlijk voor de deur gebruiken.
    Morgen ff een kleurkaartje Latte halen en kijken hoe dat kleurt in de kamer. Dan pak ik Latte voor de muur en verf de deur een tintje lichter.
    Toch is dat raar, ik was er van overtuigd dat die 1e kleur DE kleur was toen ik die verftool gebruikte, zo zie je maar....
  3. Marnel
    Toon alleen de berichten van Marnel

bakery brown en caf? Latte

Hoe verzinnen ze het Smile
  4. quote:
    Dit schreef Marnel

en Cora houdt alleen maar van expresso Smile
  5. quote:
    Dit schreef internetty

en Cora houdt alleen maar van expresso Smile

Yep, heet, zwart en sterk....Smile
  6. Boep
    oh?

Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Marnel

Het klinkt wel leuker dan bruin en lichtbruin. Duurder ook. Smile
  7. RTD
    Manager een ouder gezin

Toon alleen de berichten van RTD
    ..
  8. RTD
    Manager een ouder gezin

Toon alleen de berichten van RTD
    ...
  9. Wel een heel lekker wijntje,die haal ik ook wel eens!
  10. twelve
    Hey Baberiba

Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef cora

Yep, heet, zwart en sterk....Smile

Nou ja...Smile
  11. Boep
    oh?

Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef RTD
    ...

Zijn we al met de herhalingen bezig? Smile
  12. Ik laat mijn bovenste trap toch ook maar bekleden, want dat verven is niets. Wanneer de trap wordt bekleed, dan komt ook mijn tapijt voor bij mijn zithoek.

Wanneer alles af is zal ik nog een kijkje geven in mijn stulpjeSmile
Terug naar de lijst