quote:
Dit schreef Fantamas
Vertel even jouw ervaring!
Ik heb in mijn tijden van financi?le ellende heel hoopvol de websites afgestruind en al die klote betaalnummers gebeld waar je dan alleen maar in de wacht werd gezet.
NOOIT zat er eentje tussen die echt waar was.
Nooit!!
-
24 dec '16 - 13:41:05
-
quote:
Dit schreef EmC
Ik heb in mijn tijden van financi?le ellende heel hoopvol de websites afgestruind en al die klote betaalnummers gebeld waar je dan alleen maar in de wacht werd gezet.
Nooit!!
T werkt dus zeer goed....24 dec '16 - 14:13:31 -
advies: begin een thuiswerk bedrijf waar belangstellenden heen kunnen bellen. Een simple website en een betaalnummer en je loopt binnen.
24 dec '16 - 15:11:22 -
quote:
Dit schreef koen
advies: begin een thuiswerk bedrijf waar belangstellenden heen kunnen bellen. Een simple website en een betaalnummer en je loopt binnen.
Ja goed plan!
Over de rug van wanhopige mensen geld verdienen24 dec '16 - 15:14:01 -
quote:
Dit schreef EmC
Nooit!!
Is ook mijn ervaring.25 dec '16 - 01:04:05 -
zo te lezen zal het dus erg lastig worden om thuiswerk te vinden.
iig bedankt voor alle reactie,s .
groetjes
marco26 dec '16 - 14:33:26 -
Ik weet niet of het voor jou een optie is om zelf iets op te zetten waardoor je vanuit huis kan werken? Bijvoorbeeld boekhouding , vertaalwerk, website,s ontwerpen ed
26 dec '16 - 14:41:16 -
nee is helaas geen optie.
het gaat mij om inpak/sorteer werk.
het is in principe tijdelijk omdat mijn werk wegens omstandigheden tijdelijk is gesloten en het is op dit moment nog niet zeker of het op korte termijn weer open gaat.26 dec '16 - 20:44:58