quote:Dit schreef Agnes-HAM Een vriendin van mij heeft zich in de omgeving van Ede bij een woningbouwvereniging (Huiswaarts) ingeschreven en had daar binnen anderhalf jaar een prachtige huurwoning.
Misschien is dat wat voor je?
Dan had ze extreem mazzel. Normaal sta je hier in Ede, eerst jaren ingeschreven.
Dat over een maatschappelijke of economische binding geldt misschien nog alleen voor de landelijke gemeenten. In de grotere regio's is dit nauwelijks meer van toepassing. Je krijgt dan geen extra punten of inschrijfduur meer. Iedereen moet zich overal kunnen vestigen.
Ik vind Amersfoort een redelijk grote gemeente. Daar moet je toch echt nog binding hebben met de regio. Dus dat is inderdaad belangrijk om uit te zoeken voor de regio die jouw voorkeur heeft Donna.
Ik vind Amersfoort een redelijk grote gemeente. Daar moet je toch echt nog binding hebben met de regio. Dus dat is inderdaad belangrijk om uit te zoeken voor de regio die jouw voorkeur heeft Donna.
Net ook weer voor mezelf gekeken. Deze regel is sinds 1 juli 2015 afgeschaft.
Misschien ook voor jou een handige site Donna: >>LINK<< zijn heel veel regio's bij aangesloten.