quote:
Dit schreef Anthea
Ik heb mijn pepers altijd buiten maar ik kies wel soorten die buiten kunnen.
Wij mogen een kas of een schuurtje op de moestuin en niet allebei. En we hebben dus een klein half open huisje. Dus geen kas.
Ik voel ook gewoon aan de bietjes of ze groot genoeg zijn.
Ja ik moet nog leren, heb een bietje er laatst uit getrokken maar die was nog heel klein.
Op mijn tuin kan ook maar 1 kas. Daarom hebben sommige mensen 2 of 3 tuinen naast elkaar zodat ze en een kas en een schuurtje hebben. Dat is dan ook meteen 200 of 300m2 tuin.
Dit onderwerp is gesloten. door nienkevb zelf op 14 januari 2023 om 20:45:22 |
Terug naar de lijst
-
15 aug '21 - 10:31:46
-
-
Zo zeg wat zal ik er eens mee gaan doen?
Heeft iemand ideeën?
Omtoveren tot koets is nog niet gelukt.
12 sep '21 - 12:06:22 -
Kikker erop zetten en kussen; misschien krijg je dan wel een prins op een mooi paard 😉
Soep, chutney, relish en een deel in porties invriezen….12 sep '21 - 12:24:46 -
quote:
Dit schreef Margoos
Kikker erop zetten en kussen; misschien krijg je dan wel een prins op een mooi paard 😉
Soep, chutney, relish en een deel in porties invriezen….
Chutney heb ik nog nooit gemaakt misschien moet ik me daar eens in gaan verdiepen.
Ennn....12 sep '21 - 15:08:39 -
Vanmorgen zag ik een kleine aubergine hangen.
Eindelijk begint het toch te komen dacht ik.
16 sep '21 - 10:52:16 -
quote:
Dit schreef ditty
Vanmorgen zag ik een kleine aubergine hangen.
Eindelijk begint het toch te komen dacht ik.
Bij nadere inspectie zag ik deze🤪
Ruim een pond16 sep '21 - 10:53:58 -
Oeh, dat is een flinkerd, heerlijk gevuld, of plakken gegrild; hoe ga je hem soldaat maken?
16 sep '21 - 22:59:01 -
quote:
Dit schreef Margoos
Oeh, dat is een flinkerd, heerlijk gevuld, of plakken gegrild; hoe ga je hem soldaat maken?
Heerlijk in de oven met mozzarella, tomaat en pesto17 sep '21 - 10:04:36 -
Van alles wat ik in het voorjaar heb gekocht... Is dit de oogst 🤭
18 sep '21 - 20:48:45 -
Ik vond t wel leuk staan, maar zoveel slakken.
Af en toe wat kruiden gepakt en de kropjes andijvie zijn naar mn moeder gegaan ipv naar het konijn...
Hopelijk kan ik volgend jaar de verleiding weerstaan, en koop ik beter wat bloeiende hangplanten18 sep '21 - 20:51:04 -
Wat jammer Carlita. Bij mij viel de oogst ook heel erg tegen dit jaar. Vandaag ging ik weee eens kijken, het was te druk de laatste tijd. Ineens had ik toch nog een beetje oogst...
.
Wat een joekel van een pompoen 00h! Vandaag trof ik ook een kikker in de moestuin. Ik heb m niet g e kust...
Mooie aubergine😍18 sep '21 - 21:03:17