quote:Dit schreef Varekai Met mijn kinderen heb ik ongeveer 5 jaar geleden in een project centraal wonen gewoond. Ik had een eigen woning, maar in een buurt waar de kinderen niet veilig buiten konden
(...............................................)
Dit neemt niet weg dat dat voor anderen en in andere situaties natuurlijk heel anders kan zijn en de enige manier is om het te proberen!
Ja precies....Bedankt voor je verhaal, wat een narigheid!
Ik ga t meemaken, of niet...
quote:Dit schreef cool_lizz
Ja precies....Bedankt voor je verhaal, wat een narigheid!
Ik ga t meemaken, of niet...
Ik herinner het me zeker niet als narigheid hoor. ik hoop niet dat dat is wat je er uit leest.
Er zaten hele mooie kanten aan en we hebben er heel erg genoten, maar in essentie ben ik een illusie armer. Als het om de essentie gaat is dit net als de gewone maatschappij een minisamenleving waar mensen vooral doen wat goed is voor henzelf.
Ik doe dat overigens ook. Het zegt meer over de illusie die ik toen had
Heel leuk, knap die stap.
Ik zie dat nu ook niet zitten met een puber hier maar wie weet ooit.
Of in een ander warm land. Een soort Mellrose Place voor 60 plus
Goed gedaan Liesbeth.
Gaaf ik lees dit nu pas! Mooi dat jij je hart volgt en dat he nu zo geniet van jouw keuze👍
Erg leuk dat je dit deelt! Fijn dat dit je zo bevalt Liesbeth.
Ik wil/ga een woonproject doen met Mantelzorgwoningen en Tiny houses. In bosrijke omgeving de opzet gemengde doelgroepen starters en senioren die elkaar helpen en aanvullen. Koop en huur. Betaalbaar wonen in landelijke omgeving. Nu nog bestemming recreatie, maar hopenlijk kan ik de Gemeente motiveren en zien ze de noodzaak in voor deze woonoplossingen. Hier is ook sprake van bijzondere woonvorm.