quote:Dit schreef Imke Ik ben mij aan het orienteren voor een avond opleiding Pedicure. Wie heeft goede tips en/of ervaringen ?
Ik hoor het graag !
Ik heb een collega die goed in deze sector is ingevoerd... maar ik begrijp je vraag niet helemaal. Gaat het je om de kwaliteit van de opleiding, latere kansen op de arbeidsmarkt, zzp of in loondienst, gewoon tips over de beste opleiding in Nl e.o. ...
Een vriendin van me had de opleiding gedaAan.
Incl reumatische voet en nog wat..
Al met al kostte het een hoop geld.. Incl de materialen.
Ze starte haar praktijkje, maar het lukte haar niet genoeg klanten te krijgen. Ze Is er om financi?le redenen mee gestopt, het koste geld en tijd ipv dat het wat opbracht.
Veel dames doen deze opleiding om naast huishouden en kinderen toch hun brood- of er wat bij te verdienen
Kijk eens op Google hoeveel pedicures er alleen al bij jou in de buurt zitten...
quote:Dit schreef Geanna Een vriendin van me had de opleiding gedaAan.
Incl reumatische voet en nog wat..
Al met al kostte het een hoop geld.. Incl de materialen.
Ze starte haar praktijkje, maar het lukte haar niet genoeg klanten te krijgen. Ze Is er om financi?le redenen mee gestopt, het koste geld en tijd ipv dat het wat opbracht.
Veel dames doen deze opleiding om naast huishouden en kinderen toch hun brood- of er wat bij te verdienen
Kijk eens op Google hoeveel pedicures er alleen al bij jou in de buurt zitten...
Ja zo'n iemand ken ik ook
Mocht zij alleenstaande moeder worden dan valt er niet van rond te komen