Kunnen je kinderen niet iets betekenen voor je?
Ik weet dat wanneer het mij zou overkomen mijn zoon echt komt helpen of ik dat nu wel of niet zou willen vanwege alles wat hij al voor zijn kiezen heeft.
Een keertje minder stofzuigen oid is ook niet heel erg toch. Bed verschonen en boodschappen lekker door je kinderen laten doen of laten bezorgen. 1 of 2 x stofzuigen/afstoffen komt ook vast wel goed.
Vraag het gewoon en je weet gelijk waar je aan toe bent en wat je eventueel echt nog zelf moet regelen.
Sterkte
Zelf ook een operatie gehad waar dat niet mocht en door omstandigheden vertrok degene die mij zou helpen al na een dag.
Mijn jongste zoon heeft me geholpen...Daarnaast kwam mijn zus ook een aantal keer, maar woon ver bij familie vandaan
We hebben het overleefd, de lat veel lager gelegd als normaal ...
Laat het je niet weerhouden om de operatie te laten doen
boodschappen laten bezorgen via jumbo, Ah of Picnic of een lieve buur of kind het laten doen.
ramen zemen kan best 6 weken niet gebeuren.
Heb je een aardige buur of vriendin of OA-er in de buurt? Vraag om hulp al van te voren. Dat je op het moment zelf geen stress ervaart om het te vragen.
Kunnen je kinderen wat betekenen?
quote:Dit schreef Erna Kunnen je kinderen niet iets betekenen voor je?
Ik weet dat wanneer het mij zou overkomen mijn zoon echt komt helpen of ik dat nu wel of niet zou willen vanwege alles wat hij al voor zijn kiezen heeft.
Een keertje minder stofzuigen oid is ook niet heel erg toch. Bed verschonen en boodschappen lekker door je kinderen laten doen of laten bezorgen. 1 of 2 x stofzuigen/afstoffen komt ook vast wel goed.
Vraag het gewoon en je weet gelijk waar je aan toe bent en wat je eventueel echt nog zelf moet regelen.
Sterkte
Ik heb een hond en vier katten.
Stofzuigen is echt wel noodzakelijk
quote:Dit schreef Erna Kunnen je kinderen niet iets betekenen voor je?
Sterkte
Mijn kinderen gaan zeker helpen maar wil zoveel mogelijk zelluf regelen