quote:
Dit schreef malva
Veel beter als met mijn mobiel in mijn huis.......(wat een ramp is dat)
Zit je ook bij T-mobile?
-
-
Robin mobile of Tele2 voor mobiel: kun je voor 20 euro onbeperkt bellen, sms en internet en dan daarnaast een vast belpakket van tele2, afhankelijk van hoeveel je belt.. ben je voor 25 of 30 euro klaar en kun je alles..
>>LINK<<17 mei '18 - 08:25:32 -
Alhoewel... niet alles, want Robin Mobile en Tele2 staan niet toe dat je van je tel een hotspot maakt, dus je hebt geen internet meer voor laptop of pc dan. En geen wifi voor de kinderen.
17 mei '18 - 08:27:05 -
quote:
Dit schreef Mikky
Alhoewel... niet alles, want Robin Mobile en Tele2 staan niet toe dat je van je tel een hotspot maakt, dus je hebt geen internet meer voor laptop of pc dan. En geen wifi voor de kinderen.
Huh?
Oke! Dus je hebt dan gewoon helemaal geen vaste internet aansluiting meer in je meterkast?17 mei '18 - 08:37:53 -
quote:
Dit schreef EmC
Zit je ook bij T-mobile?
Ook bij telfort
Het is sinds ik dit toestel heb......nadat ik een nieuwe simkaart gekocht heb(met de oude gegevens er weer op) gaat het af en toe beter/goed. Maar vaak is het zeer slecht, vooral in huis. Ik woon blijkbaar net op een punt waar de masten elkaar niet overlappen.
Ik de prijzenoorlog(heel lang geleden) heb ik een mobiel abon. afgesloten voor 5 euro p.m incl. belkosten.........ik ga dus nog lang niet weg bij telfort Tenzij ze wel ernstige prijswijzigingen gaan doorvoeren.17 mei '18 - 08:43:01 -
Vodavone mobiel bellen is wel goed in bereik dacht ik.
17 mei '18 - 08:47:04 -
Ik heb jaren lang alles los gehad. Telefoon van KPN, internet van tele 2 en tv van Ziggo. Dus kan wel.
17 mei '18 - 08:52:08 -
quote:
Dit schreef Eni
Ik heb jaren lang alles los gehad. Telefoon van KPN, internet van tele 2 en tv van Ziggo. Dus kan wel.
Dat lijkt me een kostbare constructie.
Vaak wordt er verhoudingsgewijs meer gevraagd voor 1 dienst.17 mei '18 - 09:22:52 -
Ik heb ook heel lang apart vast gebeld,,
Totdat Ziggo met een leuk totaalpakket kwam,,
Gisteren weer gebeld en ze hebben mij weer een mooie aanbieding kunnen doen,,17 mei '18 - 09:24:27 -
Mijn dochter heeft 6 mnd alles in 1 van T-mobile gehad voor 29 euro. Bellen deed ze niet. Na de 6 maanden kun je bij t-mobile alles opzeggen, behalve internet. Dus nu heeft ze alleen internet voor 29 euro.
Als je een vaste lijn wilt, zou je een bellen over internet provider kunnen zoeken, zoals bijvoorbeeld Budgetphone >>LINK<<17 mei '18 - 09:58:52 -
quote:
Dit schreef Dayenne
Als je een vaste lijn wilt, zou je een bellen over internet provider kunnen zoeken, zoals bijvoorbeeld Budgetphone >>LINK<<
Dan ben je in totaal duurder uit denk ik.
Want in mijn geval zou er dan 12,50 per maand bijkomen.
De andere abbo's zijn betaald bellen.
Mijn T mobile loopt pas af in November.
Zo'n echt alles in 1 pakket ziet er wel voordelig uit maar dan zou ik nog 6 maanden moeten wachten.17 mei '18 - 10:29:54 -
ik heb nog wel een voip toestel liggen.... sluit deze aan op je netwerk, voip accountje bij een telefoonprovider en bellen maar......
als je een toestel wil hebben, geef maar een gil......17 mei '18 - 16:57:07