Ik heb een andere baan aangeboden gekregen. Ik ga op fulltime basis 2100 bruto verdienen. Bedrijf kan geen voorbeeld salaris strook maken km te kijken waar ik netto op uit kom. Er zijn veel rekenmodules op internet te vinden maar die verschillen nogal in uitkomst netto salaris.
Wie weet raad?
Visma/Raet app? Val je onder een cao? Vergoedingen of inhoudingen? Hoeveel urige werkweek is normaal en wat werk jij? Is die 2100 per 4 wk of per maand?
Zonder met iets rekening te houden kom ik op fulltime uit op 1826,50 netto.
Mocht je toeslagen krijgen, niet vergeten deze op tijd aan te passen aan je nieuwe salaris. Krijg je een 13e maand, dan je bruto salaris keer 14 (vakantie geld) dan zit je safe. Anders keer 13. Volgend jaar kun je op basis van wat je feitelijk aan inkomsten had het laten corrigeren.
quote:Dit schreef wendy72 Welke dan allemaal? Ik vond zoveel verschillende en kwam bij sommige ook uit op 1625
Dat is zonder vakantiegeld. Ik heb in Google " 2100 bruto wat is dat netto" ingetikt en ben het rijtje afgegaan. Daarbij ook mijn eigen salaris gebruikt en dat klopte ook dus ik ga er vanuit dat het klopt voor jou.