Netto salaris
Onderwerp van wendy72
BEHEERD DOOR:
Terug naar de lijst
-
quote:
Dit schreef Bloem
Oef... wat een aannames. Zonde.
Absoluut, maar jij stelt dat je niet snapt waarom mensen eraan vast houden. Dus probeer ik je wat inzicht te geven 😁
-
quote:
Dit schreef Evert1963
Absoluut, maar jij stelt dat je niet snapt waarom mensen eraan vast houden. Dus probeer ik je wat inzicht te geven 😁
Dat werkt niet echt. Als je zoveel aannames doet kan ik de rest van wat je schrijft niet echt serieus nemen. Je zet me weg als een hautaine tante met teveel geld die alle realiteit kwijt is of zo.
Maar geeft niet, let’s agree to disagree.
-
quote:
Dit schreef Bloem
Dat werkt niet echt. Als je zoveel aannames doet kan ik de rest van wat je schrijft niet echt serieus nemen. Je zet me weg als een hautaine tante met teveel geld die alle realiteit kwijt is of zo.
Maar geeft niet, let’s agree to disagree.
Dat heb je als je alleen dat leest wat je uitkomt, of alleen dat leest waarop je reageert. Als je mij niet serieus neemt, vraag ik mij weer af waarom je altijd zo prettig reageert op mijn reacties 😂
-
quote:
Dit schreef Evert1963
Dat heb je als je alleen dat leest wat je uitkomt, of alleen dat leest waarop je reageert. Als je mij niet serieus neemt, vraag ik mij weer af waarom je altijd zo prettig reageert op mijn reacties 😂
Het is goed Evert. Echt. Fijne avond
-
Jij mag het laatste woord hoor 😜
-
Dion
Scribo ergo sum
quote:
Dit schreef Evert1963
Zelf sparen:
Uitgaande van 400 pensioen per maand is dat 4800 per jaar wat men ontvangt. Uitgaande van 20 jaar pensioen ontvangst is dat bijna 100.000,—
Je vergeet met rendement rekening te houden.
Voor € 100.000 pensioen hoef je niet € 100.000 te sparen (tenzij het rendement 0 is).
-
quote:
Dit schreef Dion
Je vergeet met rendement rekening te houden.
Voor € 100.000 pensioen hoef je niet € 100.000 te sparen (tenzij het rendement 0 is).
Het rendement (rente) bij zelf sparen is op dit moment te verwaarlozen. Maar wellicht is dat over 10 jaar anders, daar heb je gelijk mee
-
Dank voor de reacties betreft pensioen. Ik wil graag dit draadje zuiver houden betreffende mijn vraag.
-
quote:
Dit schreef wendy72
Dank voor de reacties betreft pensioen. Ik wil graag dit draadje zuiver houden betreffende mijn vraag.
Volgens mij is dat antwoord inmiddels gegeven? Voor een wat exactere berekening zou je dus nog even kunnen vragen welk percentage ze rekenen voor de pensioen premie. Dat weten ze vast wel.
Download de Visma Raet app op je mobiel, vul daar je bruto loon in en klik vergoedingen en inhoudingen open. Percentage pensioen premie is van bruto loon, bedrag wat daar uitkomt (brutoloon delen door 100 en vermenigvuldigen met percentage premie) zet je bij pensioen en dan op berekenen klikken. Kind kan de was doen.
-
Dion
Scribo ergo sum
quote:
Dit schreef Evert1963
Het rendement (rente) bij zelf sparen is op dit moment te verwaarlozen. Maar wellicht is dat over 10 jaar anders, daar heb je gelijk mee
Pensioenpremies worden niet gespaard, maar belegd.
-
quote:
Dit schreef wendy72
Terug naar de lijst