schutting plaatsen

schutting plaatsen 

Onderwerp van regster

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door regster zelf op 14 april 2012 om 11:05:37

Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef Aicha
    Hier hetzelfde uevel gehad met buren die er sinds augustus zijn komen wonen.Ik zelf woon al 1 jaar op dit adres en met de vorige bewoners nooit een conflict gehad.Op de erfafscheiding staat een heg die zo lelijk is en of aan vervanging of vervangen moest worden voor door een schutting.Maar mevrouw en mevrouw(mijn buren) hadden bepaald dat mijn tuin te groot was en zij wilden aan mijn kant( ongeveer een meter mijn tuin in!) een schutting plaatsen(hun schutting wel te verstaan)

Geprobeerd om met hen te praten over hoe uit te meten waar de echte erfafscheiding stond, maar het enige wat ik kreeg waren scheldpartijen, bedreigingen, schade toe gebracht aan mijn auto( staat op film) Uiteindelijk maar de woningbouw erbij gehaald en mijn kant van het verhaal gedaan.Samen met de woningbouw de lijn uitgezet wat nou de erf afscheiding is.Hier een afstandje van 10 cm vanaf nemen en daar een schutting neer plaatsen, dan is het eigendom en mogen de buren er niks tegen aan zetten en/of hangen aan veranderen.Dit is schriftelijk ook aan de buren medegedeeld, niet dat het iets opgelost heeft hoor.Elke dag moeten we nu schuttingen weer herstellen, daar er tegen aan geschopt word, altijd als we niet thuis zijn(hebben er nu zelfs een camera opgezet).

Moraal ga naar je woningbow en laat het samen met hen uitzoeken, dan komt het op papier te staan en heeft een ieder er zich aan te houden en kun je daar o terug vallen als er dingen aan de hand zijn.Soms kan je niet iets netjes in overleg doen, maar heb je hulp van anderen nodig.

jeetje wat een verhaal,wat erg hoor!lijkt me een rot gevoel,steeds van huis gaan en niet weten wat je aantreft,bah!ik hoop echt dat wij er hier mer zn alle gaan uitkomen,ik ga daar ook van uit.maar is wel handig om te weten wat je zelf mag doen,als we er niet uitkomen.heel veel succes met jou buren,hoop dat de rust terug komt!
  2. Capibara
    Toon alleen de berichten van Capibara
    Heb straks met 3 buren te maken, en bij ons mag er alleen maar groen gebruikt worden.

Heb wel te maken met links een koophuis waarvan de muur ong anderhalve meter de kan van de schuur heen gaat. Moet nog ff uitvinden of ik daar ?berhaupt dingen tegenaan mag plaatsen.

Hoop dat jullie er uit komen Regster, succes!!!
  3. scar
    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef regster
    ik wil alleen aan beide kanten dezelfde schutting,zeker omdat we een kleine tuin hebben,anders krijg je zn poppenkast.maar ik heb dus twee buren,en die verschillen van mening.blijft lastig,dit soort dingen..
    Dan stap jij er tussen uit en dan zeg je, "het maakt me niet uit als ze aan mijn kant maar hetzelfde zijn. Dus als jullie het nou eens uitzoeken dan hoor ik wel wat het wordt!"
  4. quote:
    Dit schreef Capibara
    Heb straks met 3 buren te maken, en bij ons mag er alleen maar groen gebruikt worden.

Heb wel te maken met links een koophuis waarvan de muur ong anderhalve meter de kan van de schuur heen gaat. Moet nog ff uitvinden of ik daar ?berhaupt dingen tegenaan mag plaatsen.

Hoop dat jullie er uit komen Regster, succes!!!

dank je wel,dat moet gewoon gaan lukken!!
    jij ook straks,blijft altijd lastig,maar hoop voor je dat jullie er ook in goed overleg uitkomen!!
  5. quote:
    Dit schreef scar
    Dan stap jij er tussen uit en dan zeg je, "het maakt me niet uit als ze aan mijn kant maar hetzelfde zijn. Dus als jullie het nou eens uitzoeken dan hoor ik wel wat het wordt!"

Dit zou wel makkelijk en haalbaar zijn,als ik zelf een hoekhuis had,maar ik heb aan twee kanten buren.En we hebben allemaal een ander idee/mening.Maar ik ga er nog steeds van uit dat we eruit komen.En als dat niet gebeurt weet ik nu iig dat ik dan zelf een afscheiding mag plaatsen in mijn eigen tuin.En dat geeft wel zn fijn gevoel,zou me alleen meer geld gaan kosten,dus de beste optie is nog steeds er samen uitkomen.
    groetjes regster
  6. scar
    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef regster
    En we hebben allemaal een ander idee/mening.
    Volgens mij las ik dat het jou niets uitmaakte... dat las ik dus verkeerd? Dan wordt het onderhandelen. Succes.
  7. quote:
    Dit schreef scar
    Volgens mij las ik dat het jou niets uitmaakte... dat las ik dus verkeerd? Dan wordt het onderhandelen. Succes.

klopt,maar als de ene kant per se horizontaal en de andere per se verticaal wil,en ik wil aan beide kanten hetzelfde,maakt me niet uit wat,heb je dus drie meningen/ideeen en word t idd onderhandelen.maar heb er wel vertrouwen in.er wonen hier allemaal handige mensen,dus wellicht kunnen we iets verzinnen zodat iedereen tevree is.
    groetjes
  8. Ik ga dit draadje sluiten,weet nu wat mijn buren en mijn rechten/plichten zijn,wat de mogelijkheden zijn.Wil iedereen bedanken voor het meedenken en ik ga er vanuit dat het helemal goed gaat komen hier.
    groetjes regster
Terug naar de lijst