Ik ben net thuis en ga zo nog even naar de Xenos om te kijken of ze daar losse kussenhoezen hebben. Als dat niet zo is drentel ik door naar de Hema.
De kussens in mijn slaapkamer passen nu niet meer bij de gordijnen, dus ik moet andere hoezen hebben...
Pfffff...ik zit even te googelen en vind nergens betaalbare hoezen van 60x60..
Gisteren in de Ikea bleken die leuke naaimachientjes tijdelijk niet te krijgen te zijn. Als ze er weer zijn koop ik er toch maar een...ze zijn niet duur en ik ben best fanatiek met mijn huis en dan is het toch handig wanneer je zoiets als kussenhoesjes en tafelkleden zelf kunt maken!
quote:Dit schreef Dive hang dat schilderij van Willem nou eens voor de gein boven je bank??
Even kijken
Dat had ik al gedaan Dive!
Maar echt....hij staat tegenover de bank veel mooier, en aangezien ik vaak op de groene bank zit kan ik er zo meer van genieten! :)
quote:Dit schreef tired Ik ben net thuis en ga zo nog even naar de Xenos om te kijken of ze daar losse kussenhoezen hebben. Als dat niet zo is drentel ik door naar de Hema.
De kussens in mijn slaapkamer passen nu niet meer bij de gordijnen, dus ik moet andere hoezen hebben...