Van Bont naar Zen: vervolg

Van Bont naar Zen: vervolg 

Onderwerp van Haya

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Ik ben net thuis en ga zo nog even naar de Xenos om te kijken of ze daar losse kussenhoezen hebben. Als dat niet zo is drentel ik door naar de Hema.
    De kussens in mijn slaapkamer passen nu niet meer bij de gordijnen, dus ik moet andere hoezen hebben...
  2. Pfffff...ik zit even te googelen en vind nergens betaalbare hoezen van 60x60..

    Gisteren in de Ikea bleken die leuke naaimachientjes tijdelijk niet te krijgen te zijn. Als ze er weer zijn koop ik er toch maar een...ze zijn niet duur en ik ben best fanatiek met mijn huis en dan is het toch handig wanneer je zoiets als kussenhoesjes en tafelkleden zelf kunt maken!
  3. quote:
    Dit schreef Dive
    hang dat schilderij van Willem nou eens voor de gein boven je bank??
    Even kijken


    Dat had ik al gedaan Dive!
    Maar echt....hij staat tegenover de bank veel mooier, en aangezien ik vaak op de groene bank zit kan ik er zo meer van genieten! :)
  4. quote:
    Dit schreef tired
    Ik ben net thuis en ga zo nog even naar de Xenos om te kijken of ze daar losse kussenhoezen hebben. Als dat niet zo is drentel ik door naar de Hema.
    De kussens in mijn slaapkamer passen nu niet meer bij de gordijnen, dus ik moet andere hoezen hebben...



    Ben je al weg?

    Xenos heeft namelijk geen losse kussenhoezen.
  5. quote:
    Dit schreef xxxx



    Ben je al weg?

    Xenos heeft namelijk geen losse kussenhoezen.


    Dat had ik al uitgevlooid, dus ik zit nog lekker warm binnen! :D

    Anne, mijn dochter heeft een naaimachine, dus ik koop gewoon stof, en dan wil zij het wel maken! :)
  6. Haya, kijk ook eens bij de Action, die hebben misschien ook wel kussenhoezen.
  7. quote:
    Dit schreef tired


    Dat had ik al uitgevlooid, dus ik zit nog lekker warm binnen! :D

    Anne, mijn dochter heeft een naaimachine, dus ik koop gewoon stof, en dan wil zij het wel maken! :)

    jee ik had hier nog legio kussenhoesjesSmile
  8. quote:
    Dit schreef Dive

    jee ik had hier nog legio kussenhoesjesSmile


    Heb je nog hoesjes van 60x60 in een kleur die bij Dee's gordijnen past??
  9. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef tired


    Heb je nog hoesjes van 60x60 in een kleur die bij Dee's gordijnen past??

    Ik zou nog even wachten als ik jouw was...

    volgende week moet je weer anderen want dan hangen de gordijnen in de kamer van je dochter (??)

    SmileSmile
    Smile
  10. quote:
    Dit schreef Geanna

    Ik zou nog even wachten als ik jouw was...

    volgende week moet je weer anderen want dan hangen de gordijnen in de kamer van je dochter (??)

    SmileSmile
    Smile


    nee, die heeft een Velux!
  11. MonQ
    Ik overleef

    Toon alleen de berichten van MonQ
    Foto??? van jouw slaapkamer en de keuken nu met de andere gordijnen en van de bloemen natuurlijk heSmile

    En voor jou deze dagen......Smile.
  12. Hahaha, wat leuk, die kaboutertjes! :)

    Ik maak vandaag even wat foto's, maar ik moet eerst werken, dus vanavond hoop ik ze te kunnen plaatsen!
Terug naar de lijst