Van Bont naar Zen: vervolg

Van Bont naar Zen: vervolg 

Onderwerp van Haya

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Geanna
    Ik heb hier nog 1...

    wel zonder de gordijnen...


    Wat een verandering! Echt mooi geworden!Smile
  2. De woonkamer is ook veranderd he?

  3. Goedemorgen allemaal!

    Gisterenavond ben ik nog met de boor en vulmiddel in de weer geweest: ik vond met name het schilderij van de kunstenaar van Dive en de veldbloemen niet helemaal mooi hangen.
    Het schilderij is meer naar links geplaatst en de veldbloemen hangen nu wat lager, ik zal er later wat foto's van plaatsen. En ik denk dat de katten ook ietsje lager moeten hangen..

    Verder heb ik gaten van oude schroeven dicht gemetseld, daar moet straks nog even een likje verf overheen.
    Vanochtend heb ik nog even de tijd aan mezelf: dan breng ik weer flink wat spullen naar Mamamini. De oude tuinset gaat er heen en een heleboel serviesgoed.
  4. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    Ziet er prima uit.je bent goed bezig !
  5. wat een verschil Haya!! ziet er gezellig uit zo!
  6. Kan de olijf niet op de plek van de veldbloemen?
  7. hang dat schilderij van Willem nou eens voor de gein boven je bank??
    Even kijken
  8. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Ik zal blij zijn als ik zover ben als jij, Haya! Het ziet er echt ontzettend leuk uit.

    Hier is het plafond inmiddels gewit. Heeft mn vader erg netjes gedaan. Met de Urban Taupe muurverf ben ik terug gegaan. Ik vond de kleur niet mooi, te bruin. Er is nog geprobeerd de kleur te vergrijzen, maar dit had niet het gewenste effect. Uiteindelijk heeft de meneer van de verfwinkel zelf iets gemengd en dat ziet er vooralsnog beter uit.
    De Morning Snow leek me in eerste instantie niet wit genoeg, maar bij nader inzien laat ik het toch maar zo. Het is zeker wel witter dan het was en ik wil ook beslist geen 'kille' kamer. Morgen gaat er helaas niet geklust worden, maar donderdag gaan we weer verder. Hoop dat we het in het weekend kunnen afronden.

    De eettafel heb ik nu, bij toeval, anders staan en de kans is groot dat het z'n vaste plekje gaat worden Smile Van de muur af en in het verlengde ervan geplaatst.

    Als alles geverfd is en de vloer erin ligt, ben ik er nog niet helaas. Er moet nog een andere bank komen, wat meubeltjes gepimpt etc., maar dat komt nog wel...

    En, ik wil straks ook van die mooie schilderijen!!! Smile
  9. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    Ben benieuwd Kaatje!! Smile
  10. Ik ben ontzettend benieuwd naar het eindresultaat Kaatje!! Smile

    Zelf ben ik ook nog aardig bezig geweest, gisteren. De dichtgemetselde plekken op de muren heb ik weer wit gemaakt, maar dat was een fluitje van een cent.

    Wat wel een hele onderneming was was het wisselen van de gordijnen.
    Jawel!
    Mijn slaapkamergordijntjes hangen nou in de keuken en de gordijnen van Dee hangen in mijn slaapkamertje!
    Ik ben er ontzettend tevreden over, want die kleine, blauwe ruitjesgordijnen laten heel veel licht door, ze zijn transparant.
    En de gordijnen van Dee waren eigenlijk te dik en te zwaar in de keuken; ze konden niet goed opzij geschoven worden..

    Foto's komen nog, ik ben er dik tevreden over.
    Maar ik heb een lange werkdag voor de boeg!

    Verder ben ik in de avond nog even met Robin naar Ikea geweest. Daar heb ik een simpel maar leuk tafellampje gekocht voor op de eettafel. Verder wist Robin mij nog een servettenhouder en roze servetten aan te smeren.. :D. Maar die staan nu in de kast!

    Voor mijn slaapkamertje zoek ik nog een klein kastje voor op de plaats waar het rokjesstoeltje stond. Onder dat stoeltje lagen nog wat spullen, en die spullen wil ik uit het zicht hebben.

    Verder moet eigenlijk de blauw-oranje trap naar de zolder over geverfd worden, ik denk dan aan gebroken- of roomwit.
    Maar zolang Edwin niet voor een paar dagen de deur uit is kan dat niet...

    Met de deur en de plinten wacht ik nog even, maar dat staat ook nog op het programma.
    Net als de tuin, zowel achter als voor moet er nog veel gebeuren.

    Verder is het klaar, en ik ben er echt heel blij mee..
    Er prijken nu weer bloemen op mijn kastje...ik ben echt van plan ervoor te zorgen dat er elke dag bloemen staan! :)

    Mooie dag allemaal! :)
  11. quote:
    Dit schreef tired
    Er prijken nu weer bloemen op mijn kastje...ik ben echt van plan ervoor te zorgen dat er elke dag bloemen staan! :)

    Mooie dag allemaal! :)



    bloemen en planten brengen een huis tot leven, vind ik altijd. Leuk dat je je dit ten doel hebt gesteld!
    enne.. jij ook een mooie dag!
  12. Fijne dag en ben benieuwd naar de foto's van je gordijn wissel.

    Mochten er nog mensen zijn die iets bij h&m uit de home collectie willen er is een kortingscode 0230 geldig tot 11-11-2012

    Heb net zelf een schattige kanten tafelloper besteld.
Terug naar de lijst