Van Bont naar Zen: vervolg

Van Bont naar Zen: vervolg 

Onderwerp van Haya

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Mooie kleuren Kaatje.
  2. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef tired



    Klopt! Maar volgens de buum had ik het boortje er niet goed in vast zitten...Smile

    Smile


    Succes morgen. We horen wel of het gelukt is. Smile
  3. quote:
    Dit schreef Boep

    Smile


    Succes morgen. We horen wel of het gelukt is. Smile


    O, zeker!!

    Met foto's, als het lukt he?
  4. Straks ga ik er dus maar eens mee beginnen: met de gordijnrails en de nieuwe ophangdingetjes.
    Het is nog vroeg, maar echt handig ben ik niet, dus ik kan er niet vroeg genoeg mee beginnen. Verder moet ik nog even gaan zoeken of er ergens haakjes voor de gordijnen zijn, want ik ontdekte dat er te weinig haakjes waren.
    En mocht Dee dit nog lezen: waar kan ik die haakjes eventueel kopen, het zijn van die plasticen...ik heb zelf nog wel wat liggen denk ik, maar die zijn van metaal en ze zitten heel anders in elkaar!

    Als ik daarna klaar ben ga ik maar eens een inventarisatie van de spullen maken die ik nog tekort kom in de tuin. Dat zijn toch met name de gewone stoeptegels, denk ik. En ik moet morgen de gemeente even bellen om te vragen wat zij op kunnen komen halen aan afvalmateriaal...

    Tot dusverre even, nu eerst koffie, wat eten, douchen enzo.
    En dan ga ik weer stoeien met de rails en de gordijnen..
  5. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef tired
    : waar kan ik die haakjes kopen..

    Gamma.
  6. Kijk voor stoeptegels eens op MP, zijn vaak gratis
  7. Eindelijk hangt de rail. Helemaal niet zo mooi recht, maar meeeennn...hij hangt!
    En de gordijnen ook, en ook die hangen niet recht, maar dat komt omdat er wat haakjes missen. Daar ga ik morgen meteen werk van maken! :)

    Maar kijk eens hoe mooi! Smile

    De zon schijnt wel erg fel door de gordijntjes heen, maar zo hebben jullie in ieder geval een indruk!
    Dank je wel Dee! Smile

    Enne...de doos van Dee ga ik gebruiken om de Herman Broodtrommel naar Josefien te sturen. Die past er perfect in..

  8. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Staat mooi Haya! En ook je tafelkleed. Je keuken ziet er goed uit zo. Ik zou alleen die boodschappentroep links naast de koelkast in een (keuken)kastje of wat dan ook opbergen. Rob Geus zou niet blij worden als hij die etenswaren op de grond zou zien staan.Smile
  9. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    Mooie kleuren , zelfs de plant rechts past erbij

    Smile
  10. Dee53
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dee53
    kijk je uit dat ze geen vlam vatten zo vlak naast het gasfornuis?
  11. MonQ
    Ik overleef

    Toon alleen de berichten van MonQ
    Ziet er gezellig uit hoor, vanavond nog een foto???
    Komen de kleuren nog beter uit denk ik???
  12. quote:
    Dit schreef Dee53
    kijk je uit dat ze geen vlam vatten zo vlak naast het gasfornuis?


    Jazeker!!
    Ik denk bovendien dat ik ze iets smaller moet maken. Met de stroken die dan overblijven wil ik van die "binders" maken, zodat ze aan elkaar gebonden kunnen worden als ze open staan!
Terug naar de lijst