Van Bont naar Zen: vervolg

Van Bont naar Zen: vervolg 

Onderwerp van Haya

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. nog 1 vanaf buitenaf
  2. Ik wilde bollen voor de vogels ophangen en het ook nog kunnen zien. Nu heb ik in de voortuin geen boom dus moest iets anders.(staat in een kerstboomstandaard)
  3. Dee53
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dee53
    quote:
    Dit schreef tired


    Hier heb ik weer stress, want mijn tuinhulp is onbereikbaar..Smile Smile



    welke tuinhulp heb je nu?
  4. quote:
    Dit schreef Dee53


    welke tuinhulp heb je nu?

    Doet Marco het niet afmaken dan?
  5. quote:
    Dit schreef Dee53


    welke tuinhulp heb je nu?

    Volgens mij zou er een oudere betrouwbare man helpen.
    Kunnen we niet met een stel samen het afmaken?
  6. quote:
    Dit schreef BiancaR
    Volgens mij zou er een oudere betrouwbare man helpen.
    Kunnen we niet met een stel samen het afmaken?


    Wat moet er dan nog?
  7. Gezellig dat je er was Haya, en veel plezier van je schilderij!!!!Smile

    26 okt '12 - 15:37:49 / 26 okt '12 - 16:01:01
  8. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef tired


    Kaatje, wat een operatie...
    Vooral heel veel sterkte met het plafond, ik vond dat zo'n rotklus! Eigenlijk had ik het twee keer moeten witten, maar ik kon de tweede keer niet meer opbrengen, ik was helemaal kapot!! :D

    Wel fijn als het straks klaar is, ik denk dat je er ook wel heel blij mee kan zijn: het begin van je nieuwe leven! ;-)

    Hier heb ik weer stress, want mijn tuinhulp is onbereikbaar..Smile Smile

    Straks ga ik de weg op, naar Dive en naar Salome! Leuk, maar ver, en ooooww, ik moet eerst nog brood voor de kinderen gaan kopen zag ik..Smile


    Heb je alles kunnen doen vandaag wat je wilde doen?

    Ik niet Smile Plafond witten is niet gelukt. Vanmorgen eerst paar uurtjes gewerkt en vervolgens met mijn vader in de buurt van Arnhem het laminaat opgehaald. En tja, waar moet je dan ineens met 14 pakken laminaat naar toe....Alle pakken maar naar de schuur gesjouwd en op een paar planken gelegd met een deken erover.
    Vanmiddag minstens een uur doorgebracht in de verfwinkel. Sommige kleuren vielen meteen af toen ik die bij het laminaat hield.

    Waarschijnlijk wordt het grotendeels Morning Snow van Flexa ipv RAL 9010. Laatstgenoemde oogde niet fris bij de vloer. Mocht ik de kleur toch te licht vinden, kunnen ze het altijd iets donkerder wit maken.
    Op ??n muur komt zoals het er nu naar uitziet Fusie of Gebaar van Histor, een iets bruinige grijskleur.
    Pfff, er moet nog zoveel gebeuren...Chaos in mijn hoofd ?n huis Smile
  9. quote:
    Dit schreef kaatje


    Heb je alles kunnen doen vandaag wat je wilde doen?

    Ik niet Smile Plafond witten is niet gelukt. Vanmorgen eerst paar uurtjes gewerkt en vervolgens met mijn vader in de buurt van Arnhem het laminaat opgehaald. En tja, waar moet je dan ineens met 14 pakken laminaat naar toe....Alle pakken maar naar de schuur gesjouwd en op een paar planken gelegd met een deken erover.
    Vanmiddag minstens een uur doorgebracht in de verfwinkel. Sommige kleuren vielen meteen af toen ik die bij het laminaat hield.

    Waarschijnlijk wordt het grotendeels Morning Snow van Flexa ipv RAL 9010. Laatstgenoemde oogde niet fris bij de vloer. Mocht ik de kleur toch te licht vinden, kunnen ze het altijd iets donkerder wit maken.
    Op ??n muur komt zoals het er nu naar uitziet Fusie of Gebaar van Histor, een iets bruinige grijskleur.
    Pfff, er moet nog zoveel gebeuren...Chaos in mijn hoofd ?n huis Smile


    Laminaat in de schuur? is die verwarmd? anders mag je nl wel even kijken of dat wel kan.
    Volgens mij is nl kamertemperatuur net als bij hout beter.Maar zeker weten doe ik het niet
  10. quote:
    Dit schreef Dive
    Gezellig dat je er was Haya, en veel plezier van je schilderij!!!!Smile



    wat een prachtig schilderij zeg! Ik kan de ondertekening niet lezen, van wie is het?
  11. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    quote:
    Dit schreef cora


    wat een prachtig schilderij zeg! Ik kan de ondertekening niet lezen, van wie is het?

    Willem.

    Dive heeft een link neergezet, hij ruimt zijn schilderijen op. Deze is er ook in het oranje/roodSmile
  12. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    quote:
    Dit schreef BiancaR

    Volgens mij zou er een oudere betrouwbare man helpen.
    Kunnen we niet met een stel samen het afmaken?

    Misschien is ie aan zijn middagdut bezig?

    Leuk idee zeg, die hark in de tuin.
Terug naar de lijst