Van Bont naar Zen: vervolg

Van Bont naar Zen: vervolg 

Onderwerp van Haya

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. leuk dat er hier zoveel ikea bank liefhebbers zijn. Het enige wat ik altijd jammer vind van de hoezen is dat ze kleiner worden, en dat iedereen vaak dezelfde hoezen heeft. Daarom heb ik >>LINK<< hier mijn hoezen besteld. Je kan er eerst een proefstukje aanvragen.
  2. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Geanna
    Ik ben eigenlijk wel uitgeklust nu in huis...

    Best jammer wel..
    vond het wel leuk! Smile


    Ik heb hier nog wel wat klusjes....Smile
  3. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    quote:
    Dit schreef marjolijn1979
    leuk dat er hier zoveel ikea bank liefhebbers zijn. Het enige wat ik altijd jammer vind van de hoezen is dat ze kleiner worden, en dat iedereen vaak dezelfde hoezen heeft. Daarom heb ik >>LINK<< hier mijn hoezen besteld. Je kan er eerst een proefstukje aanvragen.

    Wat een leuke site, maakt zo'n bank gelijk een stuk aantrekkelijker
  4. quote:
    Dit schreef loezepoes
    Wat een leuke site, maakt zo'n bank gelijk een stuk aantrekkelijker


    Ik kan t stof niet zien
  5. Goedemorgen allemaal!
    Ik ben net wakker zeg, ik heb voor het eerst sinds tijden weer heerlijk geslapen! Smile

    Gisteren ben ik naar Leeuwarden geweest om de gordijnen op te halen bij Monika...meeennn, ze zijn mooi hoor, Dank je wel Monika en Dee! Daarbij mag ik Monika's boor lenen, dus ik ga eens kijken of ik daar vandaag iets mee kan...de gordijnen staan fantastisch in de keuken, ik heb ze er al zo'n beetje voor gehangen om een indruk te krijgen...

    Monika heeft nu mijn rokjesstoeltjes en ze is er heel erg blij mee!! :)

    O, en een vriendin van mij die nog even langs kwam vond de kamer en de keuken ZO mooi geworden...Smile

    En ik hoop vandaag bericht van mijn tuinhulp te krijgen: er moeten nog tegels komen en die waren even niet goedkoop te verkrijgen, dus ik wacht geduldig af.

    Vandaag komt Wytse, ook gezellig om weer eens met hem te kletsen, dus vanmiddag ben ik bezet.
    En morgen kar ik naar de Randstad.
    Voor de plant van Salome en het kunstwerk van Dive...Smile
  6. quote:
    Dit schreef tired



    Voor de plant van Salome en het kunstwerk van Dive...Smile

    Hoe laat ben je hier ongeveer Haya?
  7. quote:
    Dit schreef Dive

    Hoe laat ben je hier ongeveer Haya?


    Mij maakt het niet veel uit. Ik denk dat ik eerst naar Salome ga en daarna bij jou langs kom. Maar het kan ook andersom, dus geef maar even aan wat handig is! :)
  8. quote:
    Dit schreef tired


    Mij maakt het niet veel uit. Ik denk dat ik eerst naar Salome ga en daarna bij jou langs kom. Maar het kan ook andersom, dus geef maar even aan wat handig is! :)

    NOu ik wil graag een beetje de tijd wetenSmile
  9. quote:
    Dit schreef Dive

    NOu ik wil graag een beetje de tijd wetenSmile


    Als ik nou eind van de ochtend bij Salome ben en dan zo halverwege de middag bij jou...is dat een optie?
  10. quote:
    Dit schreef tired


    Als ik nou eind van de ochtend bij Salome ben en dan zo halverwege de middag bij jou...is dat een optie?

    je weet dat ik om half 4 weg moet h??
  11. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef Dive

    je weet dat ik om half 4 weg moet h??



    Waar naartoe?
  12. quote:
    Dit schreef Dive

    je weet dat ik om half 4 weg moet h??


    okay, ik zorg dat ik iig tussen 2 en 3 bij je ben!! :)
Terug naar de lijst